  • 1. Data: 2013-01-09 10:42:58
    Temat: konferencja o bezpieczenstwei na drogach - teraz tvn24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    Pozdro.

  • 2. Data: 2013-01-09 10:46:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jan 2013 10:47:45 +0100, BaX

    > rzad organizuje konferencje którą usilnie próbuje
    > odwrócić uwagę od niewygodnego tematu.

    Borze. Uciśnieni atakują!

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-01-09 10:47:45
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Jeszcze zdanie komentarza, mojego.

    Jak się w mediach /tvn24/ przez pare dni zrobił szum odnośnie fotoradarów,
    ITD etc. rzad organizuje konferencje którą usilnie próbuje odwrócić uwagę od
    niewygodnego tematu.

  • 4. Data: 2013-01-09 10:50:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:47, BaX pisze:
    > Jeszcze zdanie komentarza, mojego.
    >
    > Jak się w mediach /tvn24/ przez pare dni zrobił szum odnośnie
    > fotoradarów, ITD etc. rzad organizuje konferencje którą usilnie próbuje
    > odwrócić uwagę od niewygodnego tematu.

    Eureka!
    Podali, że 60% wypadków na drogach powodują kierowcy!
    A niby kto by miał powodować?

    Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-09 10:51:45
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    sniezny grudzien to spada liczba wypadkow, bo w deszczu nikt nie
    zwalnia a jak snieg to jednak wiekszosc ludzi jedzie wolno

  • 6. Data: 2013-01-09 10:59:59
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'
    >
    > Pozdro.

    Są 3 prawdy:
    prawda, gó..o prawda i statystyka.
    Tendencyjne to strasznie.
    Jako kierowcy mamy teraz do wyboru (bo nie mamy dostępu do mediów):
    A. uszy po sobie i słuchać rządzących (plus ewentualnie wyżalić się tutaj)
    B. zorganizować się w jakąś partię czy coś i naprawić to, co jest zepsute
    JAcek

  • 7. Data: 2013-01-09 11:00:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Borze. Uciśnieni atakują!

    Słuchasz tej argumentacji którą rząd się posługuje? Nawet dziennikarze
    parskają śmiechem na sali.

    "Jak będziemy jeździli wolniej będzie mniej wypadków" - genialne w swojej
    prostocie, proponuje wstrzymać ruch nie będzie wypadków. LOL

  • 8. Data: 2013-01-09 11:06:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 09 Jan 2013 10:50:20 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Ilość ofiar śmiertelnych spadła o 15% w 2012 bez dodatkowych fotoradarów.

    Mylisz się - fotoradary są aż tak skuteczne, że zmniejszyły ilość wypadków
    już w zeszłym roku jak ich jeszcze nie było ;)

  • 9. Data: 2013-01-09 11:07:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 11:00, BaX pisze:

> [...]
    >
    > "Jak będziemy jeździli wolniej będzie mniej wypadków" - genialne w
    > swojej prostocie, proponuje wstrzymać ruch nie będzie wypadków. LOL

    Przed chwilą Nowak wspomniał o pomyśle "zero ofiar na drogach" jako o
    celu ich działań. Ten cel da się osiągnąć tylko w jeden sposób: zakaz
    poruszania się po drogach.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-01-09 11:10:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-09 10:42, BaX pisze:
    > Jak ktoś ma polecam polokać, udowadniają że 'mają rację'

    Teraz Nowak gada o "administracyjności kary", żeby była nieuchronna.
    Czyli chcą karać właściciela a nie sprawcę. Mają nad tym pracować w 2013.

    --
    MN