  • 141. Data: 2016-07-07 21:55:38
    Temat: Re: Czy jest sens mieć samochód w dużym mieście?
    Od: <9...@6...215538.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w
    <news:nlk59d$ssi$1@node2.news.atman.pl>:

    > Rzeczywiście jesteś mocno oporny intelektualnie.

    Litrówke zrobiłeś, to nie ulega wątpliwości. Albo po pijaku pisałeś, albo
    chciałeś napisać, że jesteś upośledzony.

    --
    'Tom N'

  • 142. Data: 2016-07-14 22:59:30
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 3 Jul 2016 16:41:17 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >jest bardzo dobra(w warszawie uważam, że wręcz doskonała) pod warunkiem,

    że chcesz jechać w kierunku tym, co komunikacja miejska.

    Moja codzienna trasa dom-firma-dom jest jakoś w poprzek tras zbiorkomu
    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 143. Data: 2016-07-14 23:07:03
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 3 Jul 2016 17:19:16 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Ja właśnie w tej chwili siedzę na przedłużonym
    >weekendzie w Zakopanem, gdzie bilet z Warszawy w dwie strony kosztował
    >mnie 8zł.

    Za darmo bym tam nie chciał pojechać.

  • 144. Data: 2016-07-14 23:19:11
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 5 Jul 2016 10:00:44 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Tyle tylko ze dentysta czy jedzenie to jednak coś odrobine bardziej
    >potrzebnego niz samochód.

    Wiesz, dentysta może kosztować 600 zł. (tyle zapłaciłem za leczenie
    kanałowe jednego zęba w tym roku). Ale może też i 100 zł, za tyle za
    pierwszym razem bym się zęba pozbył :)

  • 145. Data: 2016-07-14 23:21:51
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 4 Jul 2016 13:03:23 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Poza tym, ja też w centrum nie parkuję, a BUSpasem jechać nie mogę. Ba, nie
    >mogę nim jechać nawet jeśli w moim pojeździe jest 4-5 osób, a w taksówce
    >tylko kierowca.

    W Rzeszowie możesz ;) Tam buspasem można jechać jak w aucie są dwie
    osoby plus kierowca.

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/71/70
    /2d/71702ddf1dfed22969c5dd75a47beade.jpg

  • 146. Data: 2016-07-14 23:30:02
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 7 Jul 2016 12:24:58 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Tylko czy tak latwo znalezc dwoch niezmanierowanych taksowkarzy do
    >spolki ...

    Mam sąsiada. Taksówkarza. Jeździ swoim Passatem na taxi, sam. Kiedyś
    jeździł z synem, ale potem się pokłócili i teraz każdy ma swojego
    Passata. Skoro ojciec z synem się nie dogadali, to mają się dogadać ze
    sobą jacyś obcy sobie ludzie? Słabo to widzę.

  • 147. Data: 2016-07-14 23:54:09
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    j...@i...pl <j...@i...pl> napisał(a)

> [...]
    > Passata. Skoro ojciec z synem się nie dogadali, to mają się dogadać ze
    > sobą jacyś obcy sobie ludzie? Słabo to widzę.

    Pogadaj z kierowcami Ubera. Nie prowadzę statystyk, ale myslę, że około
    połowa z nich ma samochodzy na spółkę. Nigdy nie dopytywałem, czy
    wspólnicy to rodzina/przyjaciele, czy całkiem obcy ludzie.

    --
    Tomek

  • 148. Data: 2016-07-14 23:58:45
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Jul 2016 21:54:09 +0000 (UTC), Tomek Kańka
    <t...@t...eu.org> wrote:

    >Pogadaj z kierowcami Ubera.

    Nie korzystam z Ubera, więc z nimi gadał nie będę.

  • 149. Data: 2016-07-15 08:37:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-14 o 23:07, j...@i...pl pisze:

    > Za darmo bym tam nie chciał pojechać.