  • 1. Data: 2016-01-18 18:27:25
    Temat: [LOT] rozpoznawanie dźwięku
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy pojawiła sie jakaś pozycja książkowa, tutorial w necie na temat
    rozpoznawania jakichś prostych dźwięków jak na przykład klaśnięcie?
    przerabiał Ktoś już ten temat? można poznać doświadczenia?

  • 2. Data: 2016-01-18 18:57:29
    Temat: Re: [LOT] rozpoznawanie dźwięku
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, January 18, 2016 at 6:27:33 PM UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > czy pojawiła sie jakaś pozycja książkowa, tutorial w necie na temat
    > rozpoznawania jakichś prostych dźwięków jak na przykład klaśnięcie?
    > przerabiał Ktoś już ten temat? można poznać doświadczenia?
    Tylko klaśniecia do POUE.

  • 3. Data: 2016-01-19 17:46:08
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    po/eu to chyba raczej całowanie w dupę tuska i gronkiewicz waltz...

    Nikt nic tu nie wie?

  • 4. Data: 2016-01-19 18:31:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chodzi oczywiście o wczesne wykrywanie bąków po/eu zanim znajdę się w
    zasięgu... potrzebna mi taka maszyna, bo ja cały czas włażę w powskie
    gówno...

  • 5. Data: 2016-01-19 21:51:29
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > bo ja cały czas włażę w powskie gówno...

    Dziwne zboczenia ludzie mają...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr