  • 1. Data: 2010-06-24 20:48:36
    Temat: Czy kupilem jakis refurbished ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    W jednym ze sklepow internetowych kupilem sobie aparat Panasonica.
    Zastanowilo mnie jedno : na kartonie byla oryginalna naklejka/snickers
    mowiacy o gwarancji itp (void removed ...). Byla one zerwana, a na gorze
    byla praktycznie identyczna, tylko, ze zmaiast "void removed ..." bylo po
    Polsku "promocja".
    Czy to na pewno "normalna" wersja sprzetu czy moze jakas demo, refurbished
    czy co tam jeszcze ?

    Zaniepokoilo mnie jedno - nie dziala mi modul GPS w tym aparacie (TZ10).
    Ciagle pokazuej 0 satelitow. Czy to normalne ? Mam reklamowac w serwisie
    czy odsylac do sklepu ?

    Fantom

  • 2. Data: 2010-06-24 20:58:23
    Temat: Re: Czy kupilem jakis refurbished ??
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-06-24 22:48, Fantom napisał/a:
> [...]
    > po Polsku "promocja".
    > Czy to na pewno "normalna" wersja sprzetu czy moze jakas demo,

    W Polsce w oficjalnym kanale sprzedaży nie ma sprzętu "refurbished"

    A naklejka promocja - może jest obecnie jakaś akcja promocyjna na ten
    aparat lub dokładają go do jakiegoś wielkiego TV a sklep sprzedaje go
    oddzielnie?

    --
    Cz.