  • 1. Data: 2010-06-24 12:20:15
    Temat: kondensatory pod 230V (mostek miedzyfazowy)
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebowalbym zrobic mostki pojemnosciowe (przejscie dla wyzszych
    czestotliwosci 0,5-1MHz w gore (do 40MHz) i kondensatory wpiete miedzy
    fazami 230V i zerem (miedzyfazowo 380V). Generalnie chodzi o taki
    sprzeg pod transmisje danych (PowerLine, LivePlug, HomePlug itp) aby
    dawalo sie transmitowac dane na 3 fazach a nie tylko w obrebie 1 fazy.

    Gdzies widzialem na zdjeciu takie cos, i byly tam kondensatory 20nF,
    ale nie wiem jakiego typu i na jakie napiecia. Macie pomysl jakie
    kondesatory mozna byloby zastosowac aby nie bylo wielkiego
    "jebuduuuuuuuuuuuuu"?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-06-24 12:27:54
    Temat: Re: kondensatory pod 230V (mostek miedzyfazowy)
    Od: "m" <...@n...pq>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > ale nie wiem jakiego typu i na jakie napiecia. Macie pomysl jakie
    > kondesatory mozna byloby zastosowac aby nie bylo wielkiego
    > "jebuduuuuuuuuuuuuu"?

    Ile mocy chcesz tam wpuscic na 40MHz? Mniej niz 10W ?
    Jesli tak to wystarczy dowolny co wytrzyma 600V
    Nawet takie po 2 równolegle o ile trzeba
    http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search=C
    C3K+10N+Kondensator+&idp=1#search%3DCC3K+10N+Kondens
    ator

  • 3. Data: 2010-06-24 13:10:34
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > Ile mocy chcesz tam wpuscic na 40MHz? Mniej niz 10W ?
    > Jesli tak to wystarczy dowolny co wytrzyma 600V

    Tak, ale 600 przemiennego.
    Generalnie foliowe powinny sie nadac, padaja raczej na przerwe.
    KFMP bylyby idealne.

    --
    Desoft