  • 91. Data: 2013-12-06 23:15:14
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 Dec 2013 19:57:03 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > A co to zmienia? Może próbował...

    A jak probowal, to widac ze probowal.
    On przywali, a ten za nim juz nie, bo ma 65m dalej.

    J.

  • 92. Data: 2013-12-06 23:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Dec 2013 19:35:33 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello sqlwiel,
    >
    > Poprzedni już może stać rozsmarowany na kimś.

    No to wtedy odstep byl wiekszy, ale i tak nie pomogl :-P

    J.

  • 93. Data: 2013-12-07 12:25:48
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ergo, w ŻADNYM kraju nie jest przestrzegany przepis o "dostosowaniu
    > do warunków".

    W zasadzie gdyby możliwe było jego stosowanie w każdym przypadku to inne
    przepisy (może oprócz zasad pierwszeństwa przejazdu i dosłownie kilku
    innych) byłyby zbędne. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 94. Data: 2013-12-07 21:08:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Dec 2013, tᴏ wrote:

    > W zasadzie gdyby możliwe było jego stosowanie w każdym przypadku to inne
    > przepisy (może oprócz zasad pierwszeństwa przejazdu i dosłownie kilku
    > innych) byłyby zbędne. :)

    W sumie tak jest - nie licząc uciążliwości z nałożonymi dodatkowymi
    minimami i maksimami, prędkości na przykład :)
    Jakby tak popatrzeć, to większość przepisów sprowadza się do blokowania
    chęci jednoczesnego "wykorzystania maksimów" przez kolizyjnych
    uczestników ruchu. A to już nie "warunki" w rozumieniu o którym
    mowa :) (opady, oświetlenie, widoczność)

    pzdr, Gotfryd

  • 95. Data: 2013-12-08 10:38:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-06 22:59, J.F. pisze:

    > w 2013 nie bylo, w 2012 nie bylo, wiec twoja kolej - gdzie jest
    > opisane ?

    Skoro użyłeś jako pierwszy określenia "z gornej polki klasy sredniej"
    i jakoś do tej pory określenie to było jasne, to Tobie przyjdzie jednak
    wskazanie/opisanie co to znaczy/co miałeś na myśli, skoro nagle masz
    wątpliwości i czym dyskutowałeś. Chętnie się dowiem - dane statystyczne
    jakoś analizowałeś poprawnie pod kątem tych definicji. Niewątpliwie
    u podstaw tego umownego podziału leży cena i możliwości danej opony.

    > Zadalem sobie wczesniej trud wejscia na Michelin.de, i zadnego
    > "premium" nie ma tam do wyboru :-)

    No to będziesz musiał zwrócić się z pytaniem do autorów
    materiałów/statystyk, które nawet sam przedstawiałeś(bądź nie
    torpedowałeś).
    O, tu masz wskazanie, kogo możesz kokładnie zapytać
    "Teraz ich obecność w ofercie marek Premium jest rzeczą naturalną." -
    mówi Wojciech Woliński analityk rynku z Michelin Polska S.A. Grupa
    ^^^
    Michelin ma bardzo duży udział w rozwoju segmentów Premium i Medium
    wśród producentów zimówek."
    Myślę, że udzieli konkretnej odpowiedzi.

    > Nie chodzi o to ile znam opon, tylko ze Niemiec ktory podjedzie do
    > pierwszych trzech warsztatow wielkiego wyboru nie ma.

    Ma taki wybór jaki jest na tamtym rynku.

    > I kupi opony jednej z uznanych i popularnych marek, nawet jakby mial
    > ochote zaryzykowac jakch wynalazek, bo go po prostu nie oferuja.

    Ty ciągle o jakichś wynalazkach - weź się kiedyś przejdź u nich
    po parkingach i popatrz jakich fajnych marek mają opony.
    Szczególnie zimowe :) Poza tym - czy opony marek znanych są tylko
    "z gornej polki klasy sredniej", czy są niżej klasyfikowane?
    Taki Kleber dla przykładu - uznana i popularna marka? Tak.

    > Tak czy inaczej - mam podejrzenia granczace z pewnoscia ze u Niemcow
    > latwiej spotkac Micheliny czy Conti, niz Debice czy Kormorany.
    > A jak to wplywa, to widac na testach ADAC :-P

    A gdzie ja pisałem i Dębicach czy Kormoranach? Widziałeś gdzieś
    w Polsce Tigar-y, Eurotec-i czy Ceat-a np.?

    > Znalazles jakies ? To sie pochwal.

    To Ty masz znaleźć te 20% udziału w rynku tanich chińczyków.