  • 1. Data: 2013-12-04 06:47:18
    Temat: Tesla S - kto jeździł ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    i jak ocenia :)

    daje radę, czy słabe auto ?

  • 2. Data: 2013-12-04 21:16:06
    Temat: Re: Tesla S - kto jeździł ?
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/04/2013 06:47 AM, _Michał wrote:
    > i jak ocenia :)
    >
    > daje radę, czy słabe auto ?
    Jak na taką landare to pierdolnięcie ma okrutne.
    Ale wydaje mi się, że Panamera turbo S jest minimalnie szybsza.
    Koniecznie z PDK, Chrono Sport i Launch Control.

  • 3. Data: 2013-12-04 23:02:52
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-04 21:16, Megrims wrote:

    > Jak na taką landare to pierdolnięcie ma okrutne.
    > Ale wydaje mi się, że Panamera turbo S jest minimalnie szybsza.
    > Koniecznie z PDK, Chrono Sport i Launch Control.

    Na papierze super, może uda mi się to jakoś wyporzyczyć jak będę
    na kilka dni w SF - tylko nie wiem gdzie to ładować :)

    tylko właśnie nigdy nie jechałem jeszcze...
    choć w Krakowie pojawiają się tesla roadster

    co do porsche
    Panamerę 4s (chyba, przynajmniej taka naklejka) ma sąsiad,
    to to minimalnie odchodzi od BMW przy 40..180 na kilka długości
    - ale to miejskie testy kilkusekundowe pomiędzy światłami, bo
    zawsze jedziemy w inne strony.

    tylko fajnie wygląda jak przyśpiesza na maxa, tył siada po
    tym się pozanje żeby odrazu docisnąć gaz do końca ,bo inaczej
    od razu ucieka, a BMW (5hp30) redukuje kolejną sekundę, bez
    dotykania guzika pod gazem.

  • 4. Data: 2013-12-05 15:48:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-12-04 23:02, _Michał wrote:

> [...]
    > to to minimalnie odchodzi od BMW przy 40..180 na kilka długości
    > - ale to miejskie testy kilkusekundowe pomiędzy światłami, bo

    na Denebolę czy Aldebarana?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-12-06 05:39:22
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2013-12-05 15:48, elmer radi radisson wrote:

    > na Denebolę czy Aldebarana?

    nie łapie?