  • 11. Data: 2010-07-19 10:20:01
    Temat: Re: Czy naprawde jest tak zle??
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Może obrażę kogoś uczciwego za co z góry przepraszam ale POLSCY HANDLARZE
    > to w większości oszuści.
    >
    > Niestety samochody, które wydawały się być ok były w cenach wiele wyższych
    > od przeciętnych.

    Buehehehehe, bo u nas większość szukających auta to debile liczące na cud.
    Średnie ceny allegro i otomoto to ceny za śmieci i jeżdzący złom i każdemu
    patrząc na te oferty wydaje się, że normalny człowiek dobre auto sprzeda w
    tej cenie. Jak by zrozumieli, że handlarzowi nie opłaca się sprowadzać
    dobrego auta to by nie żyli w świecie fantazji. A nie opłaca się dlatego bo
    nawet jak by takie sprowadził to go nie sprzeda bo jego 'koledzy' sprowadzą
    ze te same pieniądze dwa, zrobią i zarobią. A że handlarz żyje z handlu to
    jak nie sprzedaje gryzie kit i kólko się zamyka.

  • 12. Data: 2010-07-19 10:52:02
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-19 10:20, BaX pisze:

    > Buehehehehe, bo u nas większość szukających auta to debile liczące na cud.

    Taaa.. POLSKA mentalność - nie HANDLARZ jest zły mimo, że oszukuje tylko
    uczciwy kupujący to debil bo chce po prostu kupić samochód.

> [...]
    > ze te same pieniądze dwa, zrobią i zarobią. A że handlarz żyje z handlu to
    > jak nie sprzedaje gryzie kit i kólko się zamyka.

    Mi samochód potrzebny jest do jazdy i nie chce mi się myśleć, co mam w
    nim zrobić. Niech sobie auto będzie po stłuczce sam jeden samochód
    miałem kilka razy puknięty, a to w drzwi mi wjechali, a to ktoś cofał i
    mi zderzak uszkodził... owszem każda kolizja niesie za sobą jakieś
    trwałe uszkodzenia. Niech handlarz powie, że to auto było bite ale
    zostało zrobione jak się należy, przecież to można sprawdzić.

    Ariusz

  • 13. Data: 2010-07-19 11:02:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Taaa.. POLSKA mentalność - nie HANDLARZ jest zły mimo, że oszukuje tylko
    > uczciwy kupujący to debil bo chce po prostu kupić samochód.

    A ja tak gdzieś napisałem? Dla mnie handlarz to oszuszt z założenia ale
    gdyby potencjalni klienci mieli o jeden zwój w mózgu więcej od kury to by
    nie kupowali TANICH OKAZJI jako BEZWYPADKOWYCH IGIEŁ. Jest klient jest
    towar. U nas rynek samochodowy jest taki chory, że większość aut pomiędzy
    5-10 lat handlarze 'rozdają' za bezcen względem ich odpowiedników za
    granicą. Różnica jest taka, że u nas to są strupy byle jak podpicowane, aby
    wyjechały z placu i nie rozleciały się za bramą. A Kowalski się cieszy jak
    małpa z banana bo ma wypas limuzyne w dizlu w faktycznej cenie pierdziela.

  • 14. Data: 2010-07-19 11:30:12
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > W komisie? :)

    A dlaczego nie? Jak stracę sentyment do niewiele wartego starocia, tez oddam
    do komisu. Rodzina, znajomi auta mają, niech się handlarz tym zajmie. Co z
    tego, ze 1 właściciel, znikomy przebieg, bezwypadku? Dla 100zl różnicy nie
    chce mi się oglądać ogladaczy malkontentów.

  • 15. Data: 2010-07-19 11:35:13
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    > tu była moja wina że kupiłem z silnikiem volvo, a nie renault

    no tak, przeciez renault ma najlepsze silniki

  • 16. Data: 2010-07-19 11:49:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    m pisze:

> [...]
    > zajmie. Co z tego, ze 1 właściciel, znikomy przebieg, bezwypadku? Dla
    > 100zl różnicy nie chce mi się oglądać ogladaczy malkontentów.

    Ale kogo interesuje twoj niewiele warty staroc?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 17. Data: 2010-07-19 12:21:42
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-19 11:02, BaX pisze:

> [...]
    > małpa z banana bo ma wypas limuzyne w dizlu w faktycznej cenie pierdziela.

    No fakt nie napisałeś, a mi chodziło o zwykłą przyzwoitość - kupujący ma
    prawo być "debilem" w kwestii aut.

    Co do samych samochodów - większość dróg w Polsce nie pozwala jechać
    szybko, nawet jak ostatnio odebrałem samochód z naprawy i chciałem go
    wypróbować za radą mechanika przejechać się kawałek z prędkością ponad
    120k/h to niestety nie było gdzie - bo albo ruch albo droga nie pozwala.

    Dlatego często samochody dopiero po jakimś czasie ujawniają swe wady bo
    nie ma gdzie nimi konkretnie się przejechać.

    Co do tanich okazji, sam sprzedawałem 3 samochody, nigdy nie ukrywałem
    ich stanu, i nie udało mi się ich sprzedać drożej niż przeciętna cena
    rynkowa, mimo, że samochody, którymi jeździłem i obecne mam są sprawne
    lub podawane było co jest do zrobienia.

    Ariusz

  • 18. Data: 2010-07-19 12:53:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > stanu, i nie udało mi się ich sprzedać drożej niż przeciętna cena rynkowa,
    > mimo, że samochody, którymi jeździłem i obecne mam są sprawne

    Bo u nas wszystkie są w idealnym stanie i taki "Kowalski" sobi myśli po co
    będe przepłacał jak kupie "takie samo" taniej. Przecież wszystkie są takie
    tanie, a tylko pare drożej. Tyle, że tak naprawdę te 9/10 to sprowadzone
    strupy na handel, ta 1/10 to często krajówka z papierami i bez przeszłości
    albo bardzo dobrze utrzymana sztuka.

  • 19. Data: 2010-07-19 15:19:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Ale kogo interesuje twoj niewiele warty staroc?

    Dla wielu osob samochod za 10tys zl to niewiele warty staroc i nie beda
    tracic czasu na uzeranie sie z tlumem zawracaczy dupy z miernikiem lakieru i
    szwagrem przez dwie godziny, ktorzy i tak nic nie kupia. Oddac do komisu i
    zapomniec.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-07-19 19:23:13
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    kamil pisze:

> [...]
    > tracic czasu na uzeranie sie z tlumem zawracaczy dupy z miernikiem
    > lakieru i szwagrem przez dwie godziny, ktorzy i tak nic nie kupia. Oddac

    mam pewną teorie dlaczego jest tylu oszukanych. Otórz idąc do komisu na
    co patrzysz? na lakier przedewszystkim. Najlepszy lakiet jest na
    rozbitakach i odpicowanych autach. PAtrze teraz na Partnera mojej matki,
    kupionego jako nowy w 1996r. rozpacz czarna, lakier wypłowiały,
    gdzieniegdzie poobijany kamieniami, przerysowany bok. Tyle ze auto przez
    całe swoje życie woziło powietrze, a zrobiło zaledwie 170tyś km. Chce
    ktoś? niema chętnych na brzydactwo.

    ToMasz