  • 1. Data: 2010-07-18 20:04:19
    Temat: Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanko do doswiadczonych, jak jest z utrzymaniem w czystosci jasnej
    bezowej tapicerki MATERIALOWEJ?
    Bo bardzo mi sie podoba ale z 2-giej strony rozsadek nakazuje zastanowic
    sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
    problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies
    pomiedzy czarnym a jasnym bezem.

    Dlatego prosze o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami, bo jak pisalem
    bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
    pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

    Pozdrawiam
    Konrad L

  • 2. Data: 2010-07-18 20:20:40
    Temat: Re: Jasna materialowa tapicerka - utrzymanie.
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
    > pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

    ja mam jasną. i troje dzieci. trzecie w sumie w nosidle jeszcze ale też
    brudzi bo wystarczy nosidło na glebie postawića potem na siedzenie
    ale ja już jestetm z tego wyleczony. olewam to. pół roku auto ma i nie
    prałem i nie mam zamiaru. jakby było coś złego pianka KENT powinna pomóc :)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-07-18 20:25:07
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

> [...]
    > prałem i nie mam zamiaru. jakby było coś złego pianka KENT powinna pomóc :)

    OK czyli jednak sie brudzi :( To idac dalej... majac takie doswiadczenie
    i ta wiedze, czy gdybys jeszcze raz kupowal wybralbys ta sama jasna
    tapicerke czy jednak czarna?

    Pozdr

  • 4. Data: 2010-07-18 21:19:21
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Konrad L"

    > OK czyli jednak sie brudzi :( To idac dalej... majac takie
    > doswiadczenie i ta wiedze, czy gdybys jeszcze raz kupowal wybralbys ta
    > sama jasna tapicerke czy jednak czarna?

    W poprzednim aucie miałem czarny welur z róznokolorowymi ciapkami po 10
    latach nadal wyglądał jak nowy, choć nigdy nie był prany, w Vectrze mam
    jasnopopielatą niebieskawą bawełnę i wygląda jak szmata - wyłażą jakieś
    plamy, czym nie dotkniesz to pobrudzisz - O D R A D Z A M !!!

  • 5. Data: 2010-07-18 22:25:18
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-07-18 20:04, Konrad L pisze:
> [...]
    > bardzo mi sie podoba, ale nie chce jezdzic co pol roku na kompleksowe
    > pranie, a pomiedzy praniami patrzec na plamy, zacieki itp.

    Mialem w poprzednim audi jasna tapicerke bezowa z materialu. Po 2 latach
    musialem uprac. Ale ja nie mam dzieci i staralem sie nie jesc w aucie.

    Ogolnie troche sie brudzi ale nie ma tragedii.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 6. Data: 2010-07-18 22:59:29
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

> [...]
    > jasnopopielatą niebieskawą bawełnę i wygląda jak szmata - wyłażą jakieś
    > plamy, czym nie dotkniesz to pobrudzisz - O D R A D Z A M !!!

    Dzieki za wkład, choc gasisz moj entuzjazm :)
    Patrze ze taki welur jak mam obecnie to zloty srodek, nie za ciemne, nie
    za jasne, wogole sie nie brudzi, bardzo mile w dotyku. Nie wiem czemu
    producenci od tego odeszli, bo glownie w starszych samochodach widuje
    taka tapicerke.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-07-18 23:01:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Konrad L wrote:

> [...]
    > sie 5 razy ;) Obecnie mam taki szary/siwy welur i nie ma zadnego
    > problemu, ale raz ze to welur, a 2 ze pod wzgledem jasnosci jest gdzies

    Ja mam bardzo jasny welur i nie ma problemów z brudzeniem. Raz na kilka
    miesięcy przejadę siedzenia wilgotną szmatką z mikrofibry (taką mechatą)
    i wyglądają jak nowe. Ale myślę, ze dużo zależy od rodzaju tkaniny,
    najlepiej napisz o jakie auto konkretnie chodzi. Po za tym jeśli masz np.
    dzieci zajadające bez przerwy snickersy podczas jazdy to wszystko Ci
    pobrudzą. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-07-18 23:08:19
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

    > Po za tym jeśli masz np.
    > dzieci zajadające bez przerwy snickersy podczas jazdy to wszystko Ci
    > pobrudzą. ;-)

    Z jedną małą uwagą, że z weluru zetrzesz bez problemu wilogotną szmatką
    tak jak napisałeś, a w bawełnę tylko wetrzesz rozmazując w jeszcze
    większą plamę.

  • 9. Data: 2010-07-18 23:08:26
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Mialem w poprzednim audi jasna tapicerke bezowa z materialu. Po 2 latach
    > musialem uprac. Ale ja nie mam dzieci i staralem sie nie jesc w aucie.
    >
    > Ogolnie troche sie brudzi ale nie ma tragedii.

    Podobne pytanie jak do kolegi powyzej, czy wszedlbys w to jeszcze raz
    gdybys mial wybor ciemna/jasna tapicerka?

    Bo czyszczenie/pranie raz na 2 lata to bym przezyl. Kwestia tylko taka
    zeby po pol roku uzytkowania nie bylo tak, ze pierwsze o czym mysle
    wsiadajac do samochodu to "ALE BRUD! - musze w koncu to uprac" :)

    Pozdr.

  • 10. Data: 2010-07-18 23:10:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Czaja wrote:

    > Z jedną małą uwagą, że z weluru zetrzesz bez problemu wilogotną szmatką
    > tak jak napisałeś, a w bawełnę tylko wetrzesz rozmazując w jeszcze
    > większą plamę.

    Możliwe, dlatego zaznaczyłem, że to welur. Ale generalnie nie ścieram
    plam tylko raczej jakieś pozostałości z ubrań, nitki itp.

    --
    ignorance is bliss