  • Data: 2019-04-04 22:24:12
    Temat: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Praktycznie co rok-dwa muszę zmieniać tą antenę w samochodzie. Nie tylko
    u siebie, ale w autach kolegów również to robię "po sąsiedzku". Najpierw
    zdarza się sporadycznie, że "auto" na mapie ni z gruszki ni z pietruszki
    ląduje w krzakach. Następny etap, to zegar na kokpicie i w kompie
    pokładowym zaczyna wskazywać przedziwny czas i datę a liczba dostępnych
    satelit zmniejsza się jak po jakimś armagedonie. Ostatnie stadium
    agonii, to nieruchoma mapa nawigacji, która zatrzymuje się w miejscu
    zgonu anteny po niedługiej jej agonii.

    Po wymianie anteny, wszystko wraca do normy. U siebie próbowałem
    oryginalnej na szybie. Próbowałem niezależnej. Efekt zawsze ten sam.

    WTF? Czy te urządzenia czerpią jakąś większą energię, która je sfajcza?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek