  • Data: 2019-04-05 15:38:41
    Temat: Re: Czy nietrwałość anten GPS Fakra to ficzer?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 16:22:39 UTC-5 użytkownik Marek S napisał:

    > Musiałbym siekiery użyć by mieć szansę dotarcia do zatopionych w pastiku
    > elementów.
    >
    > Ze śmietnika wygrzebałem jeden z modeli:
    >
    > https://drive.google.com/file/d/199y2uNArdRFAIkSGOO_
    gDnJDSJqHfXq3/view?usp=sharing

    Ja widze ze sie rozbiera.
    Marek, dam ci rade:
    Spowazniej, wykaz wewnetrzna inicjatywe.
    Zanim zadasz pytanie skonkretyzuj to o co pytasz.
    Liczenie ze ktos ma szklana kule albo na tej grupie (liczacej jakies 30-50 osob) ktos
    jakims cudem mial ten sam fikusny problem i go rozwiazal jest niestety nieco zbyt
    optymistyczne.

    Robiac jak robisz sprawiasz wrazenie trola.

    I druga rada:
    Wez noza, moze byc zagrzany na kuchence i oskalpuj te pudelko.
    Zmierz czy kabelek ma przejscie, sprawdz pod lupa czy mikroskopem czy luty wygladaja
    ok, przemiec pedzelkiem calosc dokladnie (to usunie wiskersy jak tam sa) i sprawdz
    czy sie naprawilo.
    Jak nie to zmierz napiecia na wejsciu.

    Mysle ze ta druga rada jest na tyle trywialna ze sam mogles na to wpasc.
    Jak bedziesz mial jakies wnioski to przyjdz, podyskutujemy.