  • 1. Data: 2010-01-17 22:22:26
    Temat: Jaki telefon?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    nigdy specjalnie nie interesowałem się telefonami. Od lat używałem
    Siemensów, a od ich śmierci mam SE K750i. Od telefonu wymagam bycia
    telefonem, zegarkiem i budzikiem. Niestety ostatnio budzą mnie różne
    telefony o dziwnych porach i zapragnąłem aparatu, który ma następujące
    możliwości:

    * Od 10 do 18 przyjmuj wszystkie rozmowy.

    * Od 18 do 21 przyjmuj wszystkie rozmowy od osób z książki adresowej,
    pozostałe przekieruj na pocztę głosową.

    * Od 21 do 10 przyjmuj tylko rozmowy ze ściśle określonej listy. Resztę
    przekieruj na pocztę głosową.

    * Dodatkowo, o ile to możliwe: nie wibruj gdy przychodzi esesman.

    Czy istnieje aparat, który ma takie możliwości?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-01-18 07:56:34
    Temat: Re: Jaki telefon?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 23:55, VomitroN pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości

    > A soft wystarczy ? Slowo klucz : Symbian i MCleaner.

    A ten MCleaner ma takie możliwości?
    Jeśli tak, to jak szukać telefonu z symbianem, jaką metodą? Jest gdzieś
    lista aktualnie dostępnych modeli?

    Czy np. coś takiego:
    http://allegro.pl/item884740362_idealna_nokia_6120_c
    lassic_symbian_mega_okazja.html
    się nada? I gdzie wtedy dokupię tego MCleanera?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-01-18 15:04:49
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    > A ten MCleaner ma takie możliwości?

    Ma, poza wylaczaniem wibracji przy nadejsciu smsa.
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=7111&hig
    hlight=mcleaner
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=20218&hi
    ghlight=mcleaner

    Sie nada.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 4. Data: 2010-01-18 18:50:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-18 16:04, VomitroN pisze:
    > Ma, poza wylaczaniem wibracji przy nadejsciu smsa.
> [...]

    A gdzie to się kupuje?

    lassic_symbian_mega_okazja.html
    > Sie nada.

    A simlocka z tego mi gdzieś ściągną jakoś bez marudzenia?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-01-18 22:55:18
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

  • 6. Data: 2010-01-19 13:25:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Sie nada.

    telefon zamówiłem, pewnie jutro przyjdzie, tylko tego nieszczęsnego
    programu nie umiem namierzyć nigdzie do kupienia. Pisałem mejla do
    producenta, ale zero odpowiedzi jak na razie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-01-20 12:26:52
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "VomitroN" <v...@i...pl> Odpowiedz na

    > A soft wystarczy ? Slowo klucz : Symbian i MCleaner.

    Także każdy fon na WM Pro z programem g-alarm.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski