  • 1. Data: 2010-01-17 11:09:04
    Temat: symbian a namierzanie gps
    Od: "-= TOSIEK =-" <t...@i...plSPAM>

    Witam!

    Potrzebuje zakupic program prosty progra, który umożliwie mi po wysłaniu
    sms-a namierzyc lokalizacje pracownika
    przez gps.
    Pracownicy posiadają nokie n95.

    Czyli, pracownik posiada wgrany program namierzający.
    miało by to działać tak:

    Ja wysyłam sms z odpowiednim kodem na dany numer telefonu, a telefon mi
    odsyła informację z lokalizacją gps, lub odrazu linkiem do mapy google.

    Wiem, że podobnie działa program Guardian, jednak on prawdopodobnie wysyła
    sms z lokalizacją, tylko po włożeniu karty złodzieja.

    Czy ktoś z Was może zna taki program.?
    Dziękuję za pomoc
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-17 14:48:03
    Temat: Re: symbian a namierzanie gps
    Od: "Mariano Italiano" <a...@p...hu>

    -= TOSIEK =- napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Potrzebuje zakupic program prosty progra, który umożliwie mi po
    > wysłaniu sms-a namierzyc lokalizacje pracownika
    > przez gps.

    Zakładasz, że zawsze będą mieli włączonego gps-a w telefonie i zawsze będą
    "w zasięgu" satelity?
    Nie prościej skorzystać z usługi operatora?

    Mariano Italiano

  • 3. Data: 2010-01-18 00:08:05
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > Zakładasz, że zawsze będą mieli włączonego gps-a w telefonie i zawsze będą
    > "w zasięgu" satelity?
    > Nie prościej skorzystać z usługi operatora?

    Z tego co doczytuje to guardian
    ma mozliwosc wyslala sms, i telefon odpowie jak zlapie zasieg gps
    moze ten program spelni moje oczekiwania

    na stronie operatora nie moge znalezc cennika takiej uslugi, moze ktos z was
    zna?
    i sposob działania?

  • 4. Data: 2010-01-18 03:57:57
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    Sprawa rozwiązana, Guardian jest to rozwiazanie na zadane pytanie

    wysylasz sms o tresci

    *kodustalonywczesniej*localize*

    jak pracownik znajdzie sie w zasiegu sygnalu gps , jego telefon
    wysle sms na numer, z którego padlo zapytanie.

    oczywiscie pracownik nic nie domysli sie

    np na nk5800
    jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
    ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)
    i musialaby patrzec na telefon w tym momencie
    wiec maloprawdopodobne

    program rewelacyjny
    polecam

  • 5. Data: 2010-01-18 18:37:26
    Od: Gambit <k...@g...com>

    > jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
    > ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)

    A aplikacja ta wychwytuje przychodzące sms tak by uzytkownik nie
    slyszal/nie widzial powiadomienia o nowej wiadomosci?
    Z jaka skutecznoscia (w sensie czy zdaza się, że aplikacja zamuli i
    nie wylapie smsa)? :)

    Co do rozwiązan operatorow to raczej w przypadku lokalizacji samych
    terminali nie wykorzystuja gps'a a gsm/umts (mniejsza dokladnosc). Z
    tego co wiem to plus szykuje takie rozwiazanie, orange chyba nie ma, a
    w erze zwie sie to monitoring sim.

  • 6. Data: 2010-01-18 20:19:03
    Od: "Maciek" <@.../>

    Użytkownik "Aga R" <a...@g...pl> napisał
    > jedyne co widac to uruchamia sie ikonka gps w prawym rogu
    > ale skad ta osoba ma wiedziec, dlaczego :)
    > i musialaby patrzec na telefon w tym momencie
    > wiec maloprawdopodobne

    Nie zapomnij o umieszczeniu w regulaminie pracy, umowie o pracę, itd.
    stosownych zapisów. Ważne też aby wspomnieć tam o *obowiązku* utrzymywania
    baterii służbowego telefonu w stanie naładowania lub jeszcze lepiej - o
    obowiązku przebywania w zasięgu sieci telefonicznej i satelitarnej.

    Życzę powodzenia i dobrej atmosfery w firmie :>

    M.

  • 7. Data: 2010-01-19 13:09:49
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 18 Sty, 19:37, Gambit <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > terminali nie wykorzystuja gps'a a gsm/umts (mniejsza dokladnosc). Z
    > tego co wiem to plus szykuje takie rozwiazanie, orange chyba nie ma, a

    Błąd kolego, orange ma coś takiego... nazywa się to nawigator... Koszt
    to coś ok 500zł i chyba 4zł od każdego numeru (przynajmniej w mojej
    firmie). System (operator) sam lokalizuje numery przypisane do usługi
    w min. interwale czasowym 10 minut. Co gorsze, w dużych miastach gdzie
    sieć jest dosyć gęsta dokładność jest zadowalająca 500, 300 a nawet i
    100m. W każdej chwili możesz zalogować się do systemu a usługa odszuka
    Ci żądany terminal...
    Możesz robić sobie jakieś zestawienia, z tygodnia, miesiąca itd... dla
    każdego numeru w formie tekstowej, graficznej... Możesz np. ustawić
    tak to cholerstwo, że jak użytkownik danego numeru będzie w okolicy
    swojego domu to dostanie z automatu eska, że chyba nie powinien być w
    domu czy coś takiego... Naprawdę, warte zainteresowania, wystarczy, że
    telefon zaloguje się do sieci i już jest zdejmowana jego pozycja... W
    większych firmach, nawet fajna sprawa (mówię z poziomu pilnowanego) bo
    jak dobrze żyjesz z adminem który tym zawiaduje to jest to baaardzo
    pomocne w rozliczeniach np. pracy w terenie itd...

  • 8. Data: 2010-01-19 14:04:40
    Od: Gambit <k...@g...com>

    > Błąd kolego, orange ma coś takiego... nazywa się to nawigator...

    Tak jak napisałem "chyba orange nie ma" bo nie jestem pewny. O erze,
    że ma to wiem, a o plusie słyszałem w nowy rok, że wdrażają już i
    zaraz będzie dostępne.
    W erze samemu ustala się częstotliwość odpytań, tyle że każde
    odpytanie kosztuje, chyba że wykupi się odpowiedni pakiet.

  • 9. Data: 2010-01-19 15:24:43
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 19 Sty, 15:04, Gambit <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > W erze samemu ustala się częstotliwość odpytań, tyle że każde
    > odpytanie kosztuje, chyba że wykupi się odpowiedni pakiet.

    W orange, w przypadku firm nie ma już dodatkowych kosztów... Płacisz
    za usługę abonament miesięcznie i masz już z bani...

  • 10. Data: 2010-01-20 05:25:20
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

[...]

    Użytkownik o niczym nie wie, można sprawdzić pod jakie numery wykonywał
    połączenia
    , można ustawić aby co określoną ilośc minut jego telefon wysyłał jego
    lokalizację
    dokładną, jak telefon będzie w zasięgu gps, można również zdalnie wykasować
    ksiązkę telefoniczną, wiadomości, jak narazie działa wyśmienicie,

    nazwa programu to: Guardian Platinum v1.05.300

    "Producent podaje jeszcze możliwość otrzymywania listy wysyłanych/odebranych
    SMSów ze skradzionego telefonu oraz wykaz odebranych/nawiązanych połączeń, a
    także śledzenie i lokalizację aparatu przez GPS z użyciem GoogleMaps, zdalne
    kasowanie kontaktów/rozmów/danych na tym telefonie i wiele innych. Dodatkowe
    screeny oraz bardzo szczegółowe informacje (po angielsku) jak tego dokonywać
    można znaleźć w pliku usage.pdf dostępnym na głównej stronie producenta -
    link na obrazku poniżej lub w samej aplikacji."