  • 1. Data: 2010-08-22 16:48:24
    Temat: Czy policja może bez pasów?
    Od: twitek4 <t...@g...pl>

    witam

    Dzisiaj moją żonę spotkała "nagroda" pieniężna i 5 punktów za
    parkowanie. Totalny bezsens, parkowanie w strefie zamieszkania,
    oznaczonej 3km wcześniej by łapać jeleni. Tak czy siak - formalnie
    panowie władza mieli racje. Tyle ze na inne wykroczenia nie zwracali
    uwagi. Powiedzieli ze mam sobie zadzwonić na policje jak chcę zgłosić
    wykroczenie; ustnie twarzą w twarz nie przyjmują. Chciałem to sobie na
    pamiątkę nagrać.... ale mi odjechali. bez pasów. Wystawić to na youtube
    czy zadzwonić do jakiejś wojewódzkiej komendy z prośbą o wystawienie
    mandatu?

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-08-22 16:58:02
    Temat: Re: Czy policja może bez pasów?
    Od: "WOJO" <i...@o...pl>

> [...]
    > odjechali. bez pasów. Wystawić to na youtube czy zadzwonić do jakiejś
    > wojewódzkiej komendy z prośbą o wystawienie mandatu?
    Jak byli umundurowani, na służbie oraz przewozili w bagażniku zatrzymanego,
    to magli jechać bez zapiętych pasów :)
    Ile masz lat, że nie wiesz, że w tym karju są równi i równiejsi ?
    Mijaj g.... z daleka, to nie bedzie śmierdzieć.
    WOJO

  • 3. Data: 2010-08-22 20:56:39
    Od: ToMasz <n...@g...pl>

    W dniu 2010-08-22 16:58, WOJO pisze:
> [...]
    > Ile masz lat, że nie wiesz, że w tym karju są równi i równiejsi ?
    > Mijaj g.... z daleka, to nie bedzie śmierdzieć.
    2 kierowniczki z przodu, z tyłu 1 umundurowany. nikogo nie
    transportowali, bez kogutów - spacerek z otwartą szybką.
    ToMasz

  • 4. Data: 2010-08-22 23:09:13
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    Bez pasów to moga własnie tylko wtedy jak transportują zatrzymanego...ale
    żeby tak było to musi Ci albo raczej mam się chciec powalczyć...bo oni maja
    to w dupie...ale żeby było troche optymistyczniej to drogówka we Wrocławiu
    na przykład prawie zawsze jeździ w pasach....za to wiejscy szeryfowie, czyli
    z dzielnicowi i strażacy miejscy raczej się nie przejmują.....bo po co...

  • 5. Data: 2010-08-23 09:39:52
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WOJO" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile masz lat, że nie wiesz, że w tym karju są równi i równiejsi ?
    > Mijaj g.... z daleka, to nie bedzie śmierdzieć.

    WOJO opanuj nerwy, mógłbym z równą powagą powiedzieć aby
    omijał Ciebie z daleka, bo "Mijaj g.... z daleka, to nie biedzie
    śmierdzieć."

    Poradź, w taki sposób. TEN KRAJ (mam nadzieje że Twój) jest normalnym krajem
    i jeżeli się coś nie podoba (a miało się prawo nie podobać) to, nie omijaj,
    tylko reaguj.
    Aby wątkotwórca nie "zagapiał się" tylko grzecznie poprosił jeszcze raz,
    bo już raz policjant miał obowiązek się przedstawić, o podanie numeru
    służbowego
    lub/i pokazanie legitymacji służbowej. Jeżeli będziemy za każdym razem
    uważać że policjant
    to "wszechmogący Bóg" to nigdy nie będzie normalne.
    Ja kiedyś spór z policjantem skierowałem do sądu... i wygrałem(!).

  • 6. Data: 2010-08-23 11:09:13
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > ...ale żeby było troche optymistyczniej to drogówka we Wrocławiu na przykład
    > prawie zawsze jeździ w pasach....za to wiejscy szeryfowie, czyli z dzielnicowi
    > i strażacy miejscy raczej się nie przejmują.....bo po co...

    Drogówka to jeździ w pasach... bo juz zdążyli się napatrzeć...
    Na każdym kursie prawa jazdy powinnien być kilkugodzinny film
    pokazujący skutki wypadków, ludzkie ścierwa i inne takie...

  • 7. Data: 2010-08-23 19:17:30
    Od: ToMasz <n...@g...pl>

    W dniu 2010-08-23 09:39, Artur(m) pisze:

> [...]
    > to "wszechmogący Bóg" to nigdy nie będzie normalne.
    > Ja kiedyś spór z policjantem skierowałem do sądu... i wygrałem(!).

    to jak radzisz TO załatwić? mam materiał video hd, wszystko widać jak na
    dłoni.
    ToMasz

  • 8. Data: 2010-08-24 07:19:46
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    On 22 Sie, 23:09, "Roman" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > z dzielnicowi i strażacy miejscy raczej się nie przejmują.....bo po co...

    Tak samo, jak przejechanie spacerowym tempem deptakiem wzdluz Odry we
    Wroclawiu. Dup sie im ruszyc nie chce i patrolowac pieszo.
    --
    Olleo