  • 1. Data: 2010-08-22 18:27:00
    Temat: ktos zna dobry serwis o sytuacji na drogach?
    Od: "Pan Waldek" <w...@w...pl>

  • 2. Data: 2010-08-22 18:40:12
    Temat: Re: ktos zna dobry serwis o sytuacji na drogach?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-08-22 18:27, Pan Waldek pisze:

    > Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    targeo

    --
    venioo
    Xantia X2 Break 1,9TD 90KM sprzedam

  • 3. Data: 2010-08-22 19:34:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pan Waldek

    > Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    A Ty co, jakiś sługa moona jesteś?

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-22 21:05:52
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    Nie wiem kim są "psm", ale na ich miejscu bym się obraził ;)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 5. Data: 2010-08-23 09:43:05
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pan Waldek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    najlepszy jaki znam to CB radio, ale czasem moderatora brakuje

    --
    pozdr

    Kucik

  • 6. Data: 2010-08-23 10:06:00
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-08-23 09:43, kucik pisze:
    > U?ytkownik "Pan Waldek"<w...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    ..

    > najlepszy jaki znam to CB radio, ale czasem moderatora brakuje

    Dla Moon-a (jeśli to ten z pl.r.krakow) to będą swojskie klimaty...

    --
    Wojciech Smagowicz