  • 11. Data: 2007-11-26 18:48:26
    Temat: Re: Czy przejść z Neo naNetię
    Od: "Tate" <s...@p...onet.pl>

    > W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    > na kablach tpsa.

    Niezupełnie, parametry od mojego modemu do ich modemu w centrali są ok, wąskie
    gardło jest już gdzieś dalej, jakby netia wydzierżawiła od nich dobre pasmo to
    może być dużo lepiej, a tak swoją drogą droga pakietu (tracert) wiedzie odemnie
    z południa przez rzeszów gdańsk i wawę do np onetu.

    Tate

  • 12. Data: 2007-11-26 18:54:18
    Od: "Tate" <s...@p...onet.pl>

    Niezupelnie, ograniczenia petli abonenckiej zostana, ale dalej moze byc
    > inaczej.
    > A Tele2 to esenscja ssynstwa i od tej firmy na pewno nie wezme niczego.

    Tak też w tej ankiecie:

    http://www.speedtest.pl/ankieta.html

    Tate

  • 13. Data: 2007-11-26 19:17:29
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Tate <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie ma co pytać i tak odpowie ci fantom i to tylko tyle co może powiedzieć
    > system typu błąd matrixa. Przerabiałem to kilka lat temu z ISDN.
    > Radiówka chodzi fatalnie a o sferii nie słyszałem i trochę bym się bał w mało
    > znaną firmę wchodzić.

    E tam. Sferia nie jest mało znaną firmą.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2007-11-26 19:17:47
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Tate <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Niezupelnie, ograniczenia petli abonenckiej zostana, ale dalej moze byc
    >>

    > Tak też w tej ankiecie:
    >
    > http://www.speedtest.pl/ankieta.html

    Wiesz gdzie może można sobie włożyć powyższy link?
    Serwery z tymże serwisem znajdują się on w kolokacji, której uplinki
    pozostawiają sporo do życzenia, więc test będzie funta kłaków wart.

    --
    ŁT

  • 15. Data: 2007-11-26 19:24:25
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Tate <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak też w tej ankiecie:
    >
    > http://www.speedtest.pl/ankieta.html

    Ten test jest funta kłaków wart. Kolokacja, gdzie się ten wynalazek mieści,
    ma mocno pozapychane uplinki/peeringi, więc test nie zawsze pokazuje prawdę.

    --
    ŁT

  • 16. Data: 2007-11-26 19:28:23
    Od: "depeq" <w...@p...podam>

    > W Neti i Tele2 będziesz miało to samo, jeżeli skorzytasz z ich usługi
    > na kablach tpsa.

    Nieprawda. Wiem z doświadczenia (z Multimo). W całej okolicy Neostrada
    zaczęła strasznie szwankować w godzinach szczytu. Moje Multimo także.
    Oczywiście reklamacja do GTSu, przesłane maile ze zrzutami MTR i... po kilku
    godzinach ku memu zdziwieniu Multimo zaczęło śmigać z pełną prędkością i
    pigi wróciły do normalnego poziomu :D Niestety abonenci Neotrady (moi
    znajomi) nie doświadczyli poprawy mimo telefonów to TP. Jak coś ma działać
    dobrze to działa. Zauważcie też, że w rejonach, gdzie Neo muli DSL TP chodzi
    bez zająknięć. Tu trzeba się zastanowić o co chodzi...

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 17. Data: 2007-11-27 12:23:05
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    Dnia 26.11.2007 Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Niezupelnie, ograniczenia petli abonenckiej zostana, ale dalej moze byc
    > inaczej.
    > A Tele2 to esenscja ssynstwa i od tej firmy na pewno nie wezme niczego.

    Ograniczeniem jest przepustowosc sieci ATM od DSLAM-a do styku z Netią,
    Tele2 czy brasem TPSA.

    --
    Tomasz Paszkowski
    SS7, Asterisk, IPTV, BGP

  • 18. Data: 2007-11-27 12:52:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > Ograniczeniem jest przepustowosc sieci ATM od DSLAM-a do styku z Netią,
    > Tele2 czy brasem TPSA.

    Co nie wyklucza mozliwych problemow nieco "wyzej", w sieci IP
    operatora czy z peerami, ktore jak najbardziej stanowic beda o podobnej
    roznicy w funkcjonowaniu uslug. Juz nie mowiac o specyficznych
    niegdysiejszych problemach typu "klęska poniesiona w autoryzacji" :)

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'