  • 81. Data: 2012-08-29 09:21:28
    Temat: Re: [OT] Re: Czy są wśród Was freelancerzy?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>

    Dnia Fri, 24 Aug 2012 04:23:08 -0700, Roman W napisal:

    > No wiec kiedys pracowalem w firmie ktora wykorzystywala sytuacje wizowa
    > pracownikow spoza EU zeby placic im sporo ponizej sredniej rynkowej.
    > Obrzydzenie taka postawa bylo czescia mojej motywacji zeby odejsc z tej
    > firmy.

    Zrozumiałe. Co powiedzieć o tym:

    http://forsal.artykuly/642125,Przyd.html

    Przekonałem się na własnej d..e, że należy omijać szerokim łukiem
    banki, które wciskają na dzień dobry kit aż trzeszczy. Wbrew pozorom
    niektóre (prawie...) potrafią się oprzeć pokusie zatrudniania
    sprzedawców zestawów "tanich noży" oraz innego badziewia.

    Nie wiem, czy z tego powodu odrzuciłbym dobrze płatną ofertę pracy,
    ale byłby to negatyw od samego początku.

    --
    Edek

  • 82. Data: 2012-08-29 09:21:58
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com>