  • 1. Data: 2012-04-11 14:16:26
    Temat: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    j.w. i dlaczego 50ccm nie do końca skoro w dowodzie jest wpisany
    motocykl?

    Np na 125-tka (GSX-R 125) - potrzeba prawo jazdy kat. A1.

  • 2. Data: 2012-04-11 14:24:58
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 02:16 PM, Rightbent wrote:
    > j.w. i dlaczego 50ccm nie do końca skoro w dowodzie jest wpisany
    > motocykl?

    Nie jest wpisany motocykl a motorower.

    > Np na 125-tka (GSX-R 125) - potrzeba prawo jazdy kat. A1.

    No i?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-04-11 15:43:15
    Od: Rightbent <r...@g...com>

    On Apr 11, 2:24 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 04/11/2012 02:16 PM, Rightbent wrote:> j.w. i dlaczego 50ccm nie do końca skoro
    w dowodzie jest wpisany

    > Nie jest wpisany motocykl a motorower.

    A to różnie bywa, czasem jest motocykl, nie wiem dlaczego. Pytanie
    jakie są kryteria motocyklizmu. Ponieważ tutaj najwyraźniej mniejsze
    pojemności nie są traktowane na rowni (sam zresztą też nie pozdrawiam
    innych użytkowników skuterow)

  • 4. Data: 2012-04-11 17:21:54
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Rightbent <r...@g...com> wrote:

    >A to różnie bywa, czasem jest motocykl, nie wiem dlaczego.

    W swiecie urzednikow jakies kryteria musza byc, ordnung must sein, sa
    opisane w ustawie.

    >jakie są kryteria motocyklizmu. Ponieważ tutaj najwyraźniej mniejsze
    >pojemności nie są traktowane na rowni

    Takich sobie dobrales rozmowcow;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2012-04-11 17:42:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-11 14:24, AZ pisze:

    > Nie jest wpisany motocykl a motorower.

    Moze byc wpisany motocykl jesli Vmax przekracza 45 kmh

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2012-04-11 18:19:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 05:42 PM, Kuczu wrote:

    > Moze byc wpisany motocykl jesli Vmax przekracza 45 kmh

    No to wtedy już nie jest motorower ;-) Jakby nie było skuter !=
    motocykl, chyba się zgodzisz co?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-04-11 20:39:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-11 18:19, AZ pisze:

    > No to wtedy już nie jest motorower ;-) Jakby nie było skuter !=
    > motocykl, chyba się zgodzisz co?

    Skuter absolutnie nie jest motocyklem. Przynajmniej wedlug mnie i wielu
    znanych mi osob. Niestety prawodawca tego nie przewidzial i wszystkie
    zmotoryzowane jednoslady nazywa motorowerami albo motocyklami.

  • 8. Data: 2012-04-11 20:52:33
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 20:39, Kuczu pisze:

    > Skuter absolutnie nie jest motocyklem. Przynajmniej wedlug mnie i wielu
    > znanych mi osob.

    Każdy, kto uważa inaczej powinien sobie obejrzeć "Quadrophenię" z 1973.

    --
    Pozdr
    DP

  • 9. Data: 2012-04-11 21:21:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-11 20:52, Don Pedro pisze:

    > Każdy, kto uważa inaczej powinien sobie obejrzeć "Quadrophenię" z 1973.

    Ale wtedy skuter byl stylem zycia. Dzisiaj, w dobie skuterow z
    Biedronki, totalnie sie to nie sprawdza. SKUTER NIE JEST MOTOCYKLEM !!

  • 10. Data: 2012-04-11 21:46:02
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 11.04.2012 21:21, Kuczu wrote:

    > Ale wtedy skuter byl stylem zycia. Dzisiaj, w dobie skuterow z
    > Biedronki, totalnie sie to nie sprawdza. SKUTER NIE JEST MOTOCYKLEM !!

    z technicznego czy socjologicznego punktu widzenia?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"