  • 51. Data: 2012-04-12 22:09:59
    Temat: Re: Czy skuter 125 to już pełnoprawny motocykl?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 21:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Twoja religijna czerwona mgiełka tak ci już oczy zasnuła, że już nawet
    > czytać nie dajesz rady...

    Ciebie sie nie da czytac normalnie. Z mgielka czy bez.

    BTW. Czy ja Wam bronie wierzyc w to iz skuter to motocykl ? Jesli to
    Wam, skutersom, poprawia samopoczucie to prosze bardzo. Wedlug mnie
    skuter motocyklem nie jest chociaz mialem nawet niedawno jeden. I nigdy
    nie nazwalem go motocyklem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 52. Data: 2012-04-12 22:23:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 22:05, Kuczu pisze:

    > Mnie akurat bawi kazda Twoja wypowiedz.

    Nie zdziwi mnie, jeśli śmiejesz się też do np. sera.

    > Akurat w kwestii "mania" nasrane w glowie jestes specjalista

    Och, specjalistą nie, ale mam szerokie zainteresowanie i temat
    psychopatologii też jest interesujący.

    > i daleko mi do Ciebie.

    Owszem, tylko dlatego, że ja nie mam nasrane w głowie - więc musiałbyś
    faktycznie przejść dłuuuga drogę czyszcząc tę swoją umysłową stajnię
    Augiasza przy pomocy jakiegoś dobrego psychiatry żeby dotrzeć do mnie.

    > To jest klasyczny Moped, tyle ze pozbawiony pedalow. Bo i takie cos
    > istnieje.

    Tak. Istnieją też ścigacze, które z punktu widzenia fanatycznych
    zwolenników "armatury" też nie są Prawdziwymi Motocyklami.

  • 53. Data: 2012-04-12 22:25:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 22:09, Kuczu pisze:

    > Ciebie sie nie da czytac normalnie. Z mgielka czy bez.

    Widać jesteś za głupi.

    > BTW. Czy ja Wam bronie wierzyc w to iz skuter to motocykl ? Jesli to

    To nie jest kwestia wiary - religijny ferwor widać tylko u ciebie.

    Możesz sobie skutery nazywać i mydelniczkami - w praktyce i tak liczy
    się tylko to, co mówią przepisy.

  • 54. Data: 2012-04-12 22:53:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 22:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Tak. Istnieją też ścigacze, które z punktu widzenia fanatycznych
    > zwolenników "armatury" też nie są Prawdziwymi Motocyklami.

    Nie wiem co uwazaja zwolennicy "armatury". Wiem ze sie zagotowales. I to
    mnie najbardziej cieszy :)

  • 55. Data: 2012-04-12 22:55:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 22:25, Andrzej Lawa pisze:

    > Widać jesteś za głupi.

    widocznie tak

    > To nie jest kwestia wiary - religijny ferwor widać tylko u ciebie.
    >
    > Możesz sobie skutery nazywać i mydelniczkami - w praktyce i tak liczy
    > się tylko to, co mówią przepisy.

    tak Andrzej, masz racje.

  • 56. Data: 2012-04-12 23:48:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2012 22:53, Kuczu pisze:

    > Nie wiem co uwazaja zwolennicy "armatury". Wiem ze sie zagotowales. I to
    > mnie najbardziej cieszy :)

    ROTFL

  • 57. Data: 2012-04-13 00:23:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 05:21 PM, Rightbent wrote:

    > ok, a np yamaha tmax 750 albo lepiej aprilia srv 850?
    > Przecież te - pojazdy - są wieksze od niejednej szlifierki,
    > sześćsetki.
    >
    > Widziałem za granica bardzo wiele tego typu maxiskuterow, wiele osób
    > je wybiera zamiast turystyków ze względu na łatwość obsługi i wysoką
    > ergonomie.

    Pokaż mnie turystę na tym tmaxie 750, z pasażerem i bagażem. Dziękuję.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2012-04-13 08:05:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-13 00:23, AZ pisze:

    > Pokaż mnie turystę na tym tmaxie 750, z pasażerem i bagażem. Dziękuję.

    poszukaj na advrider. Zreszta wydaje mi sie ze tmax w konfiguracji
    bagaz+pasazer bedzie wygodniejszy niz hornet:)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    Hornet - http://otomoto.pl/honda-hornet-cb-600-M3127961.html

  • 59. Data: 2012-04-19 11:25:10
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-04-11 22:43, Kuczu pisze:

    > Chyba sobie kupiles skuter i Ci jadro zaniklo. Stad szukasz wymowki.

    wygląda na to, że tobie jądro się pojawiło dopiero jak kupiłeś motocykl :)