  • 1. Data: 2008-04-02 13:59:09
    Temat: Czy to dobre rozwiązanie SHDSL ?
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Mam pytanie czy ktoś wie jak to nowe rozwiązanie które można otrzymać od
    TPSA SHDSL 4/4 Mb/s, się sprawuje.
    Czy tego typu łącze jest w miarę wydajne. Czy koś z tego korzysta.
    Mam możliwość instalacji tego łącza, ale nie wiem czy warto w nie
    wchodzić, biorąc FR sporo przepłacam w stosunku do SHDSL 4/4 Mb/s.

    Proszę o opinie !

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2008-04-02 14:25:48
    Temat: Re: Czy to dobre rozwiązanie SHDSL ?
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Michał_Sz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam możliwość instalacji tego łącza, ale nie wiem czy warto w nie
    > wchodzić, biorąc FR sporo przepłacam w stosunku do SHDSL 4/4 Mb/s.

    Osobiscie nie korzystalem, ale jest to robione na duzo lepszym sprzecie
    niz zwykle DSLe czy Neostrady, Wiec powinno byc OK

  • 3. Data: 2008-04-02 16:18:45
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

> [...]
    > Mam możliwość instalacji tego łącza, ale nie wiem czy warto w nie
    > wchodzić, biorąc FR sporo przepłacam w stosunku do SHDSL 4/4 Mb/s.

    będzie to troche bardziej wydajne niż zwykły tepsowy DSL, ale też na jakieś
    rewelacje bym nie liczył.
    Modemy do SHDSL oparte sa przeważnie o jakiś softwareowy brydż z ATM na Eth
    z dodatkową opcją routera itd.
    Coś jak planet GRT-402, pewnie bardzo podobny sprzęt zastosują.

    Działa, ale nie ma co liczyć na megastabilność i wydajność.

    Marcin

  • 4. Data: 2008-04-03 06:34:21
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Michał_Sz pisze:
> [...]
    > Mam możliwość instalacji tego łącza, ale nie wiem czy warto w nie
    > wchodzić, biorąc FR sporo przepłacam w stosunku do SHDSL 4/4 Mb/s.

    Czy jest ktoś kto z tego łącza korzysta i może coś powiedzieć od strony
    praktycznej jak to wygląda w rzeczywistości?

    Michał Sz.