  • 1. Data: 2003-01-18 14:53:16
    Temat: Zasięg I-DSL , Neo +
    Od: "Raphi" <r...@p...fm>

    Witam

    Nie orientuje się ktoś czy istnieją jakieś mapki - gdzie ta usługa juz jest
    i gdzie będzie dostępna ? bo wpisywanie numeru telefonu na stronach
    neostrada.pl i internetdsl.pl nie jest rozwiązaniem idealnym.

    Pozdrawiam

    Raphi
    (królik doświadczalny czyli student 5 roku :P)

  • 2. Data: 2003-01-18 19:33:55
    Temat: Re: Zasięg I-DSL , Neo +
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > i gdzie będzie dostępna ? bo wpisywanie numeru telefonu na stronach
    > neostrada.pl i internetdsl.pl nie jest rozwiązaniem idealnym.

    Jest to jedyne rozwiazanie, poniewaz i neo i iDSL sa nieodlacznie zwiazane z
    konkretna centrala, a nie obszarem geograficznym.

    Pod warunkiem, ze ichniejsza baza danych dziala i jest poprawna.

    M.

  • 3. Data: 2003-01-19 08:09:56
    Temat: Re: Zasieg I-DSL , Neo +
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b0c3l1$ej9$1@news.tpi.pl...

    > Jest to jedyne rozwiazanie, poniewaz i neo i iDSL sa nieodlacznie zwiazane
    > konkretna centrala, a nie obszarem geograficznym.
    >
    > Pod warunkiem, ze ichniejsza baza danych dziala i jest poprawna.

    Fizycznie tak, logicznie nie - jak pada router w Olsztynie to i iDSL w
    Krakowie lezy.

    Dlaczego - nie wiem i nie pytajcie sie mnie.

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 4. Data: 2003-01-19 16:19:33
    Od: Marcin Patoła <g...@c...tyvjvpr.cy>

    On Sat, 18 Jan 2003 19:33:55 +0000 (UTC),
    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

    >Jest to jedyne rozwiazanie, poniewaz i neo i iDSL sa nieodlacznie zwiazane z
    >konkretna centrala, a nie obszarem geograficznym.
    >Pod warunkiem, ze ichniejsza baza danych dziala i jest poprawna.
    Baza działa, ale jest nieaktualna. Bardzo nieaktualna.

    W mojej lokalizcji gamonie spod 0800 informowali, że usługi DSL nie ma i nie
    wiadomo kiedy będzie ("Proszę dzwonić co jakiś czas").
    Kiedy zdecydowałem się na n+ w domu i technik montował "hardware" :P
    zapytałem czy nie wie kiedy będzie u mnie DSL, a on na to:
    Proszę pana, DSL w Pana centrali już jest od ponad 2 miesięcy.

    Po wyjściu pana technika łapię za tel. i dzwonie pod 0800.
    Pytam ładnie jak to jest, a pani mówi, że usługi nie ma.
    Więc jej mówię, że to jakas bzdura, bo technik powiedział co innego.
    Na to pani się zaczęła tłumaczyć, że oni to w sumie mają stara bazę, która
    jest "co jakiś czas" aktualizowana, i że najlepiej to spytać w lokalnym BOK.
    Udając się tam oczywiście osobiście.

    Ręce mi po prostu opadły.
    O ile,jak się udaję osobiście to BOK TPSA to załatwiam wszystko
    (tak mi się wydaje) z odpowiednimi osobami.
    Bo te matoły przy słuchawie pod 0800 to żenada.

    --
    Marcin Patoła - Unix Administrator
    g...@c...tyvjvpr.cy

  • 5. Data: 2003-01-20 13:44:42
    Od: "komputer" <k...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> napisał w
    wiadomości news:mvil2v01olr56hq5ucj1dnkhh8k23j17km@4ax.com...
    > On Sat, 18 Jan 2003 19:33:55 +0000 (UTC),
    > Baza działa, ale jest nieaktualna. Bardzo nieaktualna.

    Ostatnio sprawdzałem swojego DSL i już zdajsię uaktualnili.

  • 6. Data: 2003-01-20 21:04:09
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "komputer" <k...@p...internetdsl.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Pato3a" <g...@c...tyvjvpr.cy> napisał w
    > wiadomości news:mvil2v01olr56hq5ucj1dnkhh8k23j17km@4ax.com...
    >
    > Ostatnio sprawdzałem swojego DSL i już zdajsię uaktualnili.

    Drodzy Koledzy,

    Jeżeli w danym regionie można zainstalować NEO+, to również Internet DSL
    będzie działał. To wszystko działa na tych samych urządzeniach, różni się
    tylko w konfiguracji portu DSLAM / POLPAK.

    MK