  • 11. Data: 2012-09-07 13:05:07
    Temat: Re: Czy warto kupic opla astra III
    Od: to <𝓽𝓸_𝓾𝓼𝓮𝓷𝓮𝓽@𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪.𝓱𝓵>

    Mirek Ptak wrote:

    > Rozważ może jednak 1.9 CDTI 120 KM - naprawdę miło mi się jeździło z
    > takim silnikiem w Vectrze C kombi.

    To przecież w ogóle nie jedzie. Minimum do jazdy to wersja 150 KM.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2012-09-07 14:03:23
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-07 12:46, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > złożonych dodatkowych fotelach) jest większy niż w kombi i na dodatek
    > trochę bardziej miękkie zawieszenie. W obu przypadkach jednak powinieneś
    > być zadowolony :)
    > Co do gazu, to w takim silniku wszystko zależy od serii, czyli pierwszej
    > litery oznaczenia typu - starsze serie o ile pamiętam gazowały się bez
    > problemu - gorzej z nowymi. Szczegółowe informacje zdobędziesz na
    > którymś forum poświęconym Astrze lub Vectrze.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    > PS.
    > Rozważ może jednak 1.9 CDTI 120 KM - naprawdę miło mi się jeździło z

    Rozważałem, jednak miałem ostatnio 2.0 HDI i miałem trochę kosztownych
    napraw i trochę się zraziłem do diesli.

    Dlatego zdecydowałem, że będzie benzyna + LPG
    Niestety 2,2 jest z bezpośrednim wtryskiem.

    Ryba

  • 13. Data: 2012-09-07 14:08:30
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-07 12:05, Maciek pisze:
    > Nawet w Cinquecento tylna kanapa potrafiła być asymetrycznie dzielona.
    > Micra nie ma takiej opcji? No pewnie, że ma, co najwyżej model żony nie
    > jest tak wyposażony. No to wizyta na najbliższym szrocie i już wszystko
    > będziesz wiedział :-)

    Akurat ta wersja jest niedzielona. Jednak nie jest to tematem mojego
    pytania :) Potrzebujemy 2 auta małe i duże (większe) :)

    Ryba

  • 14. Data: 2012-09-08 07:18:00
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2012 11:03:43 +0000 (UTC),

  • 15. Data: 2012-09-08 09:06:59
    Od: to <𝓽𝓸_𝓾𝓼𝓮𝓷𝓮𝓽@𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪.𝓱𝓵>

    huri_khan wrote:

    > Podejmujesz dyskusję wiedząc, AOEe nie uzyskasz odpowiedzi.

    Dobrze się czujesz?

    > No tak
    ale
    > to ja jestem idiotą.

    Najwyraźniej. :)

    > PLONK

    Naucz się konfigurować klienta news, bo zamiast polskich znaków
    diakrytycznych widać jakieś śmieci.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2012-09-11 09:42:51
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Duzo nie stracisz, ale ja chyba te bym wola Zafire. Bagaznik (przy
    zlozonych dodatkowych fotelach) jest wiekszy niz w kombi i na dodatek
    troche bardziej miekkie zawieszenie.

    bagaznik jest faktycznie ok tzn do momentu kiedy nie rozlozysz tylnych
    siedzen wtedy zamiast skrzynki browca ladujesz 4-paki, zawieszenie
    jest w porzadku ale ze wysoko siedzisz, mocniej (niz w kombi)
    odczuwasz przechyly boczne i to nieco irytuje, to samo z koleinami ale
    to juz chyba kwestia nieco szerszych opon (195 vs 225), hamulce
    znakomite ...
    wersja 120 PS CDTI spokojnie daje rade z 7-mioma osobami na pokladzie
    (5 doroslych i 2-ka dzieci) a w razie czego polecam wersje z
    przyciskiem SPORT wtedy dobry start spod swiatel zapewniony :-) musisz
    tylko pamietac ze Zafira (Astra) to tylko kompakt wiec na tle Vectry
    moze wypadac slabo ...aha plastiki w Zafirze sa koszmarne, wrazenie
    tandety zagwarantowane przez ksiegowych

    PS jesli musi byc LPG to gdzie pojdzie zbiornik ? w Zafirze mam kolo
    pod podloga (na zewnatrz) ale nie wiem jak jest w Astrze/Vectrze

    P.

  • 17. Data: 2012-09-11 09:50:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-11 09:42, *PJ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > PS jesli musi byc LPG to gdzie pojdzie zbiornik ? w Zafirze mam kolo
    > pod podloga (na zewnatrz) ale nie wiem jak jest w Astrze/Vectrze

    W Zafirze montuje się go tam gdzie koło - musi być jakiś specjalny OIDP,
    ale to nie problem.
    Astra i Vectra mają klasyczną wnękę w podłodze bagażnika, czyli zbiornik
    montuje się w środku.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 18. Data: 2012-09-11 11:22:29
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-11 09:50, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > ale to nie problem.
    > Astra i Vectra mają klasyczną wnękę w podłodze bagażnika, czyli zbiornik

    A ile moze byc warta Astra kombi z 2007-2008 roku?
    Dobrze wyposazona tzn: klimatronic, 4 szyby el., przycisk SPORT,
    alufelgi, ksenony itp.

    Z polskiego salonu, silnik 1.8 benzyna

    Czy 28-30 tys to przesada?

    Ostatnio jezdziłem Peugotem 406 sedan, i miejsca w srodku bylo dla mnie
    wystaczająco, czy będę zawiedziony jeżeli chodzi o miejsce w srodku?
    Rozstaw osi jest ten sam 2,7 m.

    Ryba

  • 19. Data: 2012-09-11 11:47:49
    Od: PJ <p...@g...com>

    //W Zafirze montuje się go tam gdzie koło - musi być jakiś specjalny
    OIDP, ale to nie problem.

    no jest przeciez wersja na CNG ciekawe jak tam to rozwiazali ...

    //Astra i Vectra mają klasyczną wnękę w podłodze bagażnika, czyli
    zbiornik montuje się w środku.

    jesli potrzeba kombi to nasuwa sie proste pytanie czym Vectra
    przewyzsza Astre i ile to jest warte dla kupujacego ...

    P.

  • 20. Data: 2012-09-11 11:53:28
    Od: PJ <p...@g...com>

    //A ile moze byc warta Astra kombi z 2007-2008 roku? Dobrze wyposazona
    tzn: klimatronic, 4 szyby el., przycisk SPORT, alufelgi, ksenony itp.
    Z polskiego salonu, silnik 1.8 benzyna. Czy 28-30 tys to przesada?

    z tymi alufelgami to sprawdz dobrze :-) felgi stalowe u Opla potrafia
    robic dobre wrazenie ...

    //Ostatnio jezdziłem Peugotem 406 sedan, i miejsca w srodku bylo dla
    mnie wystaczająco, czy będę zawiedziony jeżeli chodzi o miejsce w
    srodku?

    nie patrz na tabelki tylko idz do auta ...chcesz kupic auto bez
    wsiadania do niego czy co ?

    P.