  • 1. Data: 2009-05-21 19:53:40
    Temat: Czy wiadomo cos o ruchu cenowym mobilkinga?
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Witam,
    uzywam mobilkinga i zastanawiam sie czy nie przejsc na popa. Z dwoch
    powodow:
    1. Cena (mobilking obecnie 39gr/min)
    2. Mobilking uzywa infrastruktury ERA a era ma slaby zasieg.
    Przynajmniej tam gdzie ja sie poruszam. Wczesniej mialem orange i bylo o
    wiele lepiej.

    Z prepaida nie da sie numeru zabrac do innej sieci?

    --
    topek-> jak zawsze pozdrawiający
    <---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

  • 2. Data: 2009-05-21 20:09:13
    Temat: Re: Czy wiadomo cos o ruchu cenowym mobilkinga?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-21 21:53, topek napisał:
> [...]
    > wiele lepiej.
    >
    > Z prepaida nie da sie numeru zabrac do innej sieci?

    Jak się sam nie przeniesiesz to pewnie sami Ciebie przeniosą:
    http://www.telix.pl/artykul/mobilking-zostanie-dofin
    ansowany--albo-zniknie-z-rynku-3,26717.html
    Da się przenieść prepaida, było tuż wiele razy o tym pisane.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-05-21 21:08:21
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Czarek pisze:

    > Jak się sam nie przeniesiesz to pewnie sami Ciebie przeniosą:
    > http://www.telix.pl/artykul/mobilking-zostanie-dofin
    ansowany--albo-zniknie-z-rynku-3,26717.html
    Ooo :) To ciekawa sprawa.

    > Da się przenieść prepaida, było tuż wiele razy o tym pisane.
    pogooglalem i w 90% postow ktore znalazlem byly takie odpowiedzi:
    "bylo, poszukaj w archiwum"

    LOL :)

    Zostalem odeslany do archiwum a w archiwum odyslaja do archiwum.
    Monty Python ! :)

    Moze zatem jakis link bys mogl podac jak sie to robi? :)

  • 4. Data: 2009-05-21 21:16:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    topek wrote:

    > Moze zatem jakis link bys mogl podac jak sie to robi? :)

    http://www.mobilking.pl/przeniesienie-numeru.html

    M.

  • 5. Data: 2009-05-21 21:22:21
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > http://www.mobilking.pl/przeniesienie-numeru.html
    Ale ja chce do popa przeniesc :)

  • 6. Data: 2009-05-21 21:41:08
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    topek pisze:
    > Ale ja chce do popa przeniesc :)

    Idź do salonu orange, to wszystko Ci wyjaśnią, może nawet załatwią
    jakieś formalności za Ciebie. Najlepiej będzie, jeśli to będzie
    "prawdziwy" salon firmowy, a nie drobny punkt partnerski.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 7. Data: 2009-05-21 21:44:02
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    topek wrote:

    > Ale ja chce do popa przeniesc :)

    Nikt nie mówił, że prawdziwi mężczyźni różnią się czymś od 80 % gospodyń
    z Gdańska, prawda? :-P

    Kliknąć w to niebieskie i przewinąć w dół

    M.

  • 8. Data: 2009-05-21 21:49:23
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Nikt nie mówił, że prawdziwi mężczyźni różnią się czymś od 80 % gospodyń
    > z Gdańska, prawda? :-P
    >
    > Kliknąć w to niebieskie i przewinąć w dół
    O fuck :)
    Faktycznie.
    50zl? Nie ma mowy.
    Znajomi sie beda musieli przyzwyczaic do nowego numeru. I tak w
    dzisiejszych czasach malo kto zna na pamiec numery znajomych.

  • 9. Data: 2009-05-21 21:53:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    topek wrote:

    > 50zl? Nie ma mowy.
    > Znajomi sie beda musieli przyzwyczaic do nowego numeru. I tak w
    > dzisiejszych czasach malo kto zna na pamiec numery znajomych.

    Poczekaj jeszcze parę tygodni i wszędzie będzie za free.

    M.

  • 10. Data: 2009-05-21 22:08:08
    Od: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Poczekaj jeszcze parę tygodni i wszędzie będzie za free.
    A na jakiej podstawie tak twierdzisz?