  • 1. Data: 2009-05-21 11:48:53
    Temat: Play stary a Play Fresh - czy już się wyjaśniło?
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Czy już się wyjaśniły wszystkie wątpliwości związane z dylematem, czy warto
    przejść ze starego Playa (na kartę) do Play Fresh?

    Teoretycznie Fresh ma wszystko to samo co stary + dodatowe udogodnienia (29
    gr, doładowanie raz na rok), ale ostatnio zauważyłem, że ceny starterów
    starego Playa poszły w górę. Dlaczego?

    Czyżby z tym bonusem sprawa była niejasna? Czyżby Play Fresh miał jednak
    gorszą ofertę bonus (zbieraj minuty) niż stary Play?

    --
    - Kucing -

  • 2. Data: 2009-05-21 12:39:07
    Temat: Re: Play stary a Play Fresh - czy już się wyjaśniło?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > Czyżby z tym bonusem sprawa była niejasna? Czyżby Play Fresh miał jednak
    > gorszą ofertę bonus (zbieraj minuty) niż stary Play?

    Poniekad tak.
    1. jest to tylko promocja, nie stala oferta - na co sporo grupowiczow
    zwrocilo juz uwage.
    2. jesli korzystasz z pakietow 100 min na Play i stacjonarne (tez promocja,
    o czym nie wszyscy pamietamy), to minuty z uslugi "Zbieraj minuty" schodza w
    pierwszej kolejnosci przed pakietem - czyli na minucie zyskujesz
    szesciokrotnie mniej niz gdyby schodzily pozniej.

    Nota bene - na szczescie - minuty przyznawane w ramach przenosin (40 minut
    do wszystkich) schodza po pakiecie, co sprawia, ze dla osob duzo i wszedzie
    dzwoniacych najbardziej oplaca sie wybrac te wlasnie opcje + zakup pakietow.

    Oczywiscie IMHO zalety PF przewazaja, ale moze dla specyficznych profili
    korzystania stara oferta jednak bedzie bardziej korzystna.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-21 13:37:44
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Thu, 21 May 2009 14:39:07 +0200, SDD napisał(a):

    > Użytkownik "Kucing" <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał w wiadomości

    > Poniekad tak.
    > 1. jest to tylko promocja, nie stala oferta - na co sporo grupowiczow
    > zwrocilo juz uwage.

    Sugerujesz, że w Play Fresh mogą cofnąć tę promocję?

    > Oczywiscie IMHO zalety PF przewazaja, ale moze dla specyficznych profili
    > korzystania stara oferta jednak bedzie bardziej korzystna.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Mam dylemat: zmieniać czy nie. Średnio mam około 300 minut darmowych w
    miesiącu (za 600 przychodzących) i nie korzystam z ŻADNYCH pakietów. Jedyne
    co mnie w starym Play denerwuje to konieczność doładowywania co 4 miesiące,
    podczas gdy we Fresh miałbym raz na rok. Gdybym miał gwarancję, że we Fresh
    ta usługa zbierania minut będzie na stałe jak w starym, wówczas na pewno
    bym zmienił. A tak się waham.

    --
    - Kucing -