  • 1. Data: 2009-05-21 10:37:34
    Temat: Jakie telefony mają webbrowser tak wygodny jak w iPhone (serio pytam, nie szukam flame'a!)
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    elo
    na wstępnie - nie lubię firmy apple, dlatego staram się robić co mogę by
    iphone'a nie kupić.
    ale po spróbowaniu muszę przyznać, że różnica między używaniem safari na
    iphone a operą w mojej nokii e61i jest kolosalna. lepiej widać, prosto
    dostępny zoom, jakoś też mi się wydaje, że szybciej działa - ale może to
    złudzenie.

    będę niedługo wymieniał telefon, a że dostęp do weba jest dla mnie
    relatywnie istotny, to szukam alternatywy.

    jest jakaś?

    depesz

    --
    Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz / blog: http://www.depesz.com/
    jid/gtalk: d...@d...com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

  • 2. Data: 2009-05-21 12:47:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.05.2009 hubert depesz lubaczewski <d...@d...com> napisał/a:
> [...]
    > złudzenie.
    >
    > będę niedługo wymieniał telefon, a że dostęp do weba jest dla mnie
    > relatywnie istotny, to szukam alternatywy.

    Też zmieniałem e61i na coś webowego. Mam dość duże doświadczenie z pda z
    których smartphone się wywodzą, miałem i mam palmos, pocket, wm itd, ale
    w ww. przypadku _imo_ iphone jest liderem. Mam obecnie iP i jestem zadowolony.
    O ile wm i symbian nie potrafili mi zastapić TungstenaT2, tak iP to zrobił.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-05-21 14:00:59
    Od: "Luke " <m...@N...gazeta.pl>

    > będę niedługo wymieniał telefon, a że dostęp do weba jest dla mnie
    > relatywnie istotny, to szukam alternatywy.
    > jest jakaś?

    Nie ma.

    --
    Luke

  • 4. Data: 2009-05-22 06:16:43
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > zadowolony.
    > O ile wm i symbian nie potrafili mi zastapić TungstenaT2, tak iP to

    A strony we Flashu na tym iP masz?

    :-)

  • 5. Data: 2009-05-22 16:57:23
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 22.05.2009 Jeremiasz <a...@w...pl> napisał/a:

    > A strony we Flashu na tym iP masz?
    >
    >:-)

    A to służy do czegokolwiek poza odtwarzaniem reklam? nawet na dużym pc często
    flasha nie instaluję.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-05-25 13:11:02
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    To wejdź na www.era.pl i spróbuj zrobić cokoliwek (np. zalogować się do
    panelu uzytkownika)

  • 7. Data: 2009-05-25 20:34:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.05.2009 Jeremiasz <a...@w...pl> napisał/a:

    > To wejdź na www.era.pl i spróbuj zrobić cokoliwek (np. zalogować się do
    > panelu uzytkownika)

    Bez problemu, to nie wymaga flasha. Poza wersją 'obrazkową' masz mapę strony z
    wszelakimi linkami, na podstronach nie ma flashy.

    Ten niewielki odsetek stron flash only (które i tak ciężko znaleśc z racji
    nieindeksowania w google) mnie niewiele obchodzi.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***