  • 1. Data: 2009-05-21 21:57:13
    Temat: [dlugie] Problem z NOKIA 6300
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Mialem 2 uszkodzone egzemplarze NOKIA 6300 (jeden pekniety wyswietlacz,
    drugi po rzekomym zalaniu - o tym pisalem kiedys duuuzo wczesniej).
    Zlozylem je w jeden (od tej zalanej przelozylem wyswietlacz).
    Po wlaczeniu okazalo sie, ze jest simlock. Oddalem do sciagniecia simlocka.
    Telefon uruchamia sie, ale co ok.3-4min sie resetuje, po takim resecie
    nie prosi o PIN tylko zmieniaja mu sie wszystkie ustawienia (tylko
    godzina zostaje prawidlowa).
    Nie mozna wejsc do galerii (na ekranie pojawia sie "otwieranie" i tak
    wisi), nie mozna napisac wiadomosci sms ("Telefon nie gotowy do pisania
    wiadomosci" czy cos w tym rodzaju).
    Mozna z telefonu normalnie zadzwonic i odebrac rozmowe (chociaz tylko
    sprawdzilem, nie wiem, czy nie zrywa polaczenia przy resecie).
    Nie mozna przywrocic ustawien fabrycznych ("Przywracanie" a po ponownym
    włączeniu wychodzi "Nie można przywrócić")
    Pomyslalem, ze pewnie trzeba oprogramowanie nowe wgrac, ale Nokia
    Software Updater dochodzi do momentu flashowania i "połączenie z
    telefonem utracone" (to akurat czesty problem - niestety nierozwiazany).

    Mozecie jakos pomoc? Bo juz mi rece opadaja. Jutro jeszcze pojade do
    znajomego z wanienka ultradzwiekowa, moze to cos pomoze...
    Software? Hardware? Jakiekolwiek sugestie?

    venioo
    Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung
    Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS
    Xiężna X2 1,9TD Kombi Magma-Rot -PMS

  • 2. Data: 2009-05-30 17:26:32
    Temat: Re: [dlugie] Problem z NOKIA 6300
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Jakby ktos mial podobny problem, to informuje, ze wgranie nowego softu
    BOXem rozwiazalo problem :)

  • 3. Data: 2009-05-30 19:23:22
    Od: "Henryk " <h...@g...pl>

    venioo <v...@p...fm> napisał(a):

    > Jakby ktos mial podobny problem, to informuje, ze wgranie nowego softu
    > BOXem rozwiazalo problem :)
    >
    > Pozdrawiam

    Jaki jest najnowszy dostępny soft?
    Pozdrawiam. Henryk

  • 4. Data: 2009-05-30 20:25:23
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Henryk pisze:

    > Jaki jest najnowszy dostępny soft?
    > Pozdrawiam. Henryk

    Najnowszy jest 7.21, ale podobno nie jest stabilny, wiec kolezanka
    wgrala mi 7.0
    Pozdrawiam :)