  • 1. Data: 2014-04-15 16:52:47
    Temat: Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    No właśnie, ilu z Was wie? Pytam, bo dziś na A1 pani w pasku przy 170
    zgubiła antenę. Większość magnesów jest liczona na 110, czy 120. Ja wiem
    wielu z Was magnes wytrzymał 200, albo nawet 300 czy bez kozery pińcet,
    a jednak te czasami odpadają. Osobiście już drugi raz widziałem taką
    akcję. Tym razem nie odleciała na szczęście. To jak? Wiesz do ilu masz
    antenę CB? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-15 17:29:26
    Temat: Re: Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
> [...]
    >wiem
    >wielu z Was magnes wytrzymał 200, albo nawet 300 czy bez kozery

    Anteny montuja ci co szybko jezdza ... i im nie odpadaja :-P

    >a jednak te czasami odpadają. Osobiście już drugi raz widziałem taką
    >akcję. Tym razem nie odleciała na szczęście. To jak? Wiesz do ilu
    >masz
    >antenę CB? :)

    Ale to nie tylko od anteny zalezy - troche od samochodu i szczescia.

    J.

  • 3. Data: 2014-04-15 17:58:05
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie, ilu z Was wie? Pytam, bo dziś na A1 pani w pasku przy 170
    > zgubiła antenę. Większość magnesów jest liczona na 110, czy 120. Ja wiem

    przy 175kmh zerwało mi sunker CB2. Na szczescie szyby nie wybiło
    http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.su
    nker

  • 4. Data: 2014-04-15 18:13:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > a jednak te czasami odpadają. Osobiście już drugi raz widziałem taką
    > akcję. Tym razem nie odleciała na szczęście. To jak? Wiesz do ilu masz

    Ja mam konkretny ciezki magnes 14cm do 1m anteny, wiec daje rade :)

  • 5. Data: 2014-04-15 19:12:10
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 16:52:47 +0200, anacron napisał(a):

> [...]
    > a jednak te czasami odpadają. Osobiście już drugi raz widziałem taką
    > akcję. Tym razem nie odleciała na szczęście. To jak? Wiesz do ilu masz

    Jak jeździłem z magnesówką Sirio ML-145, która ma spory magnes, to nawet
    przy 200km/h nie było problemu. :)
    Teraz w innym aucie mam antenę na stałe w dachu, więc problem mnie nie
    dotyczy. ;)

  • 6. Data: 2014-04-15 19:22:38
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-04-15 16:52, anacron pisze:
> [...]
    > a jednak te czasami odpadają. Osobiście już drugi raz widziałem taką
    > akcję. Tym razem nie odleciała na szczęście. To jak? Wiesz do ilu masz

    Sirio Turbo 5000 (>2m) montowana w dachu, na stałe - przy 270 się po
    prostu złożyła samoczynnie do poziomu, nie utrzymał skręcany przegub
    przy podstawie anteny. Tzn nic się nie zepsuło, po prostu siła nacisku
    na antenę przekroczyła siłę tarcia-oporu skręconego przegubu służącego
    do kładzenia anteny np na parkingi podziemne, i się sam opuścił, tak
    jakbym ją poluzował i opuścił ręcznie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2014-04-15 19:46:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2014 17:29, J.F pisze:

    > Anteny montuja ci co szybko jezdza ... i im nie odpadaja :-P

    Skąd taka teza? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-04-15 19:46:18
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    pińcet.

    mam triflexa :)

  • 9. Data: 2014-04-15 19:49:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2014 19:46, kor_nick pisze:
    > pińcet.
    >
    > mam triflexa :)

    Miałem, ale mi gwizdał powyżej 100 i teraz mam TwinCar'a i ML-145 w
    bagażniku na góry i takie tam miejsca, gdzie długa antena potrzebna.

    --
    anacron
    aba/

  • 10. Data: 2014-04-15 19:56:27
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Miałem, ale mi gwizdał powyżej 100 i teraz mam TwinCar'a i ML-145 w
    > bagażniku na góry i takie tam miejsca, gdzie długa antena potrzebna.

    mi nie gwiżdże. generalnie nie słyszałem żeby komuś gwizdał, a w firmie
    chyba z 4 sztuki mamy.
    Może krzywizna dachu u ciebie była inna.