  • 11. Data: 2014-04-15 20:20:27
    Temat: Re: Czy wiesz do ilu km/h masz antenę CB?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2014 19:56, kor_nick pisze:

    > mi nie gwiżdże. generalnie nie słyszałem żeby komuś gwizdał, a w firmie
    > chyba z 4 sztuki mamy.
    > Może krzywizna dachu u ciebie była inna.

    Być może, właściwie to nie było gwizdanie tylko takie ciche buczenie.
    Dość irytujące na trasie. Paradoksalnie TwinCar działa tak samo/podobnie
    dobrze jak Triflex, a kosztuje kilka razy mniej. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-04-15 20:24:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Miałem, ale mi gwizdał powyżej 100 i teraz mam TwinCar'a i ML-145 w
    > bagażniku na góry i takie tam miejsca, gdzie długa antena potrzebna.

    Ja mam twincara z przejściówką na DV i Titanium na tym (nie pamiętam
    czy 1000 czy 1200), do 140 daje radę. Kiedyś przy 200 zwiało mi ML-145.
    Ładnie sobie dyndała...

    https://www.youtube.com/watch?v=FW1XrHnIfWU

    http://motogof.tumblr.com/

  • 13. Data: 2014-04-15 20:35:07
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > Być może, właściwie to nie było gwizdanie tylko takie ciche buczenie.
    > Dość irytujące na trasie. Paradoksalnie TwinCar działa tak samo/podobnie
    > dobrze jak Triflex, a kosztuje kilka razy mniej. :)

    no nam akrat korpo funduje takie dodatki, więc koszt nie jest kluczowy.
    ale dobrze wiedzieć że twin zbiera podobnie.
    4-5 km wystarczy na trasę.

  • 14. Data: 2014-04-15 21:25:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2014 20:35, kor_nick pisze:

    > no nam akrat korpo funduje takie dodatki, więc koszt nie jest kluczowy.
    > ale dobrze wiedzieć że twin zbiera podobnie.
    > 4-5 km wystarczy na trasę.

    No przesadzasz trochę, 2-3 realnie przy dwóch Triflexach (z obu stron),
    4-5 to ja z jednej jest lepsza antena. Mówię o rozmowie, a nie skąd
    słychać. Na TwinCar rozmawiałem też raz na 9 km, ale po drugiej stronie
    była półfalowa na 11 piętrze :) Na ruchliwych drogach jako antymisiek
    wystarczy, ale w górach i tak ML-145 wyciągam.

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-04-15 22:36:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Apr 2014 19:12:10 +0200, Kapibara

    > Jak jeździłem z magnesówką Sirio ML-145, która ma spory magnes,
    > to nawet przy 200km/h nie było problemu. :)

    Ta sama wytrzymała mi 215, na klapie sedana. ;)

    > Teraz w innym aucie mam antenę na stałe w dachu,
    > więc problem mnie nie dotyczy. ;)

    Ja też zamontowałem Triflex i też już mnie nie dotyczy. :P
    Inna sprawa, że nie włączam już CB. Bydło tam takie że uszy więdną.

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2014-04-15 22:52:45
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    > była półfalowa na 11 piętrze :) Na ruchliwych drogach jako antymisiek
    > wystarczy, ale w górach i tak ML-145 wyciągam.

    nie obchodzi mnie kto ma jaka antenę. słysze z 4-5 km z ciężarówek. i to mi
    wystarczy.
    w górach nie bywam, chociaż w Chorwacji nie było problemu słyszeć się przez
    Biokovo.

    także triflex czy twina polecam, nie zwieje :)

  • 17. Data: 2014-04-16 09:36:37
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Mnie ta antena zerdzewiała.
    Złom.

  • 18. Data: 2014-04-16 09:38:39
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Najmocniejsze (największe) magnesy robi lemm. 15cm średnicy robi swoje.
    Mam na takim magnesie antenę lemm AT71. W trasy lepszego zestawu nie widzę.

  • 19. Data: 2014-04-16 10:16:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Mnie ta antena zerdzewiała.

    Co konkretnie ?

  • 20. Data: 2014-04-16 14:07:53
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Kapibara" wrote in message

    Dnia Tue, 15 Apr 2014 16:52:47 +0200, anacron napisał(a):

    > Jak jeździłem z magnesówką Sirio ML-145, która ma spory magnes, to nawet
    > przy 200km/h nie było problemu. :)

    ML-145 też mi wytrzymywała 200 km/h, ale raz mi spadła przy... 30km/h.
    Trafiona przez lecącego ptaka, lecącego poprzecznie do kierunku jazdy
    samochodu w dodatku.
    Ale dużo zależy też od ustawienia anteny. Kilka razy krótsze anteny mi
    'zwiało' przy niezbyt dużych prędkościach, ale antena stała np. na
    bagażniku, albo w rogu dachu, więc pewnie nie przylegała dobrze całą
    powierzchnią.

    > Teraz w innym aucie mam antenę na stałe w dachu, więc problem mnie nie
    > dotyczy. ;)

    Ja mam w jednym aucie Triflexa - i to jest IMHO najlepsze rozwiązanie, a w
    drugim (niestety, Triflexa się nie da łatwo zamontować, bo w obudowie
    oryginalnej anteny jest spryskiwacz tylnej szyby) uchwyt na krawędzi
    bagażnika - jechałem do Niemiec i nie chciałem stracić magnesówki przy dużej
    prędkości...

    --
    Axel