  • 1. Data: 2009-04-23 21:09:28
    Temat: Czy zamieniać k770?
    Od: "Szop" <...@k...p>

    Mili panstwo,. szukam telefonu do (jak sama nazwa wskazuje) robienia zdjęć i
    słuchania muzyki. Teraz (prawie) mam nowego SE k770. Finansowo - wyżej nie
    podskoczę. I teraz - czy to dobry wybór, czy może w tej samej cenie moge
    dostać coś lepszego? Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2009-04-24 07:07:21
    Temat: Re: Czy zamieniać k770?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Mam od 2 miesięcy ten telefon i mnie sie podoba. Zdjęcia robi dobre. Choć aj
    z tych jestem, że do robienia zdjęć jest aparat foto. a ten w telefonie
    przydaje się od czasu do czasu gdy trzeba coś szybko pstryknąć.

  • 3. Data: 2009-04-24 07:07:27
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Szop" <...@k...p> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie podskoczę. I teraz - czy to dobry wybór, czy może w tej samej cenie
    > moge dostać coś lepszego? Z góry dziękuję.

    Telefon do robienia zdjeć?? proszę cie - nie szalej

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 4. Data: 2009-04-24 17:01:00
    Od: "Szop" <...@k...p>

    > Telefon do robienia zdjeć?? proszę cie - nie szalej

    będę szalał.

  • 5. Data: 2009-04-24 17:02:48
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Szop" napisał:

    > szukam telefonu do (jak sama nazwa wskazuje) robienia zdjęć
    > i słuchania muzyki.

    Daj spokój, wg panującej tu doktryny telefon nie służy do robienia zdjęć,
    słuchania radia czy mp3 ani grania, a już używanie go jako latarki jest
    grubym nietaktem. Ale oczywiście ze swoim wypasionym ekranem 240x320 jak
    najbardziej nadaje się do przeglądania stron www, czytania e-booków, pdf-ów
    czy arkuszy xls. I oczywiście oglądania filmów.

    > Teraz (prawie) mam nowego SE k770. Finansowo - wyżej nie podskoczę.
    > I teraz - czy to dobry wybór, czy może w tej samej cenie moge dostać coś
    > lepszego?

    Nic lepszego od SE w tej klasie cenowej IMHO nie dostaniesz. Zaznaczam -
    IMHO.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-04-24 18:47:48
    Od: z <z...@g...pl>

    Szop pisze:

    > będę szalał.

    Stanowczo i z pełną odpowiedzialnością do takiego zastosowania
    K800, K810, później długo długo nic i C905
    Lampa błyskowa (ksenonowa a nie dioda) robi swoje.

  • 7. Data: 2009-04-29 07:17:47
    Od: "hibi" <m...@o...eu>

    >a już używanie go jako latarki jest
    > grubym nietaktem.
    a to niby dlaczego, funkcja latarki w moim przypadku jest OK często z niej
    korzystam i kupując telefon bała jednym z kryteriów wyboru telefonu.
    Grajek mp3 też jest ok! w tramwaju czy autobusie nie usłyszysz znaczącej różnicy
    w stosunku do odtwarzacza mp3 IMO

  • 8. Data: 2009-04-29 15:51:31
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "hibi" napisał:

    > a to niby dlaczego,

    A przeczytaj archiwum grupy ;->
    Albo spróbuj się tu zapytać, jaki kupić model z
    radiem/mp3/fotoaparatem/latarką* (* niepotrzebne skreślić) to zaraz się
    dowiesz, że telefon służyć ma tylko do dzwonienia, a prawdziwy samiec chodzi
    obwieszony jak choinka radyjkami, empetrójkami, fotoaparatami i z latarką od
    Ruskich w kieszeni ;-)

    > w moim przypadku jest OK często z niej korzystam

    Ja też czasami tęsknię do mojego starego K750i i jego latarenki ;-)
    W F480 ponoć się da włączyć flesz z menu serwisowego (któraś z funkcji
    diagnostyki), ale mnie się nie udało :-/

    JoteR