  • 1. Data: 2009-04-23 21:17:05
    Temat: Nokia 7510 i sygnalizacja ładowania
    Od: NVOM <n...@n...gazeta.pl>

    Parę dni temu nabyłem w sklepie Era telefon Nokia 7510 Supernova. Mam
    jeden problem: w instrukcji napisano, że podczas ładowania baterii za
    pomocą ładowarki zapala się światło przypominające. Tymczasem w moim
    telefonie (a także w innym telefonie w sklepie Era) światło
    przypominające nie zapala się podczas ładowania. Samo światło nie jest
    popsute, ponieważ zapala się i miga jak należy np. po otrzymaniu
    wiadomości SMS. Chciałbym się dowiedzieć, czy brak sygnalizacji
    ładowania w 7510 to znany problem, czy też można go usunąć za pomocą
    ustawień telefonu (co prawda to mi się nie udało).

    Jak to u Was działa, jeśli ktoś już ma 7510?

    --
    NVOM