  • 1. Data: 2009-07-23 13:39:18
    Temat: Czy zasilacz jest zepsuty?
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Cześć,

    Po 15 minutach grania w Prince of Percia wyskoczył komunikat mniej
    więcej taki: "Windows must be now restarted because the power service
    has terminated unexpectedly". Po czy system po chwili się zrestartował.
    Czy tu chodzi o usterkę zasilacza (BeQuiet 550 W) czy coś się w systemie
    pochrzaniło z usługą sterującą opcjami zasilania? System Windows 7.
    Temperatura w obudowie przed restartem wynosiła prawie 50 stopni,
    grafiki ponad 80, a procesora ponad 70.

    Co z tym zrobić?

    Dzięki,
    Leszek

  • 2. Data: 2009-07-23 14:41:31
    Temat: Re: Czy zasilacz jest zepsuty?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 23-07-2009 o 15:39 Leszek napisał na pl.comp.pecet:

    > Po 15 minutach grania w Prince of Percia wyskoczył komunikat mniej
    > więcej taki: "Windows must be now restarted because the power service
    > has terminated unexpectedly".

    Jeżeli zdarzenie ma miejsce tylko przy grze, stawiam na sterownik do
    grafiki.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2009-07-23 14:47:12
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Wiesław pisze:

    > Jeżeli zdarzenie ma miejsce tylko przy grze, stawiam na sterownik do
    > grafiki.

    Sterownik jest najnowszy i nie ma z nim problemów z innymi grami. Jest
    uruchomiona taka usługa Power, więc coś się z nią skaszaniło, ale
    ciekawe, czy to od upałów :-)

  • 4. Data: 2009-07-24 19:13:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Leszek pisze:

    > Sterownik jest najnowszy i nie ma z nim problemów z innymi grami. Jest
    > uruchomiona taka usługa Power, więc coś się z nią skaszaniło, ale
    > ciekawe, czy to od upałów :-)

    To wyłącz tą usługę i zobacz czy będzie poprawnie działało.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-07-24 23:28:05
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > procesora ponad 70.

    Ciut duzo, moze warto nad lepszym chlodzeniem pomyslec....

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 6. Data: 2009-07-25 08:03:25
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Washi pisze:
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciut duzo, moze warto nad lepszym chlodzeniem pomyslec....

    Mam Noctuę, więc to nie wina chłodzenia. Ale gdzieś czytałem, że płyty
    Gigabyte zawyżają temperatury, więc to może przez to.

    Zresztą ustawiłem z powrotem taktowanie CPU na auto i temperatura w idle
    spadła z 55 do 38.

  • 7. Data: 2009-07-25 08:08:47
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Animka pisze:

    > To wyłącz tą usługę i zobacz czy będzie poprawnie działało.

    Zdaje się, że tej usługi nie można ot tak sobie po prostu wyłączyć.
    Steruje całym zarządzaniem energią.