  • 1. Data: 2009-07-23 13:37:49
    Temat: Jaki system operacyjny jest w nawigacjach Mio
    Od: "e-supermen" <e...@o...pl.VALIDATE>

    Jaki system operacyjny jest w nawigacjach Mio.
    Szczególnie chodzi mi o modele:
    Mio Moov M300
    Mio Moov S505
    Mio Moov S555
    ?

  • 2. Data: 2009-07-23 15:07:33
    Temat: Re: Jaki system operacyjny jest w nawigacjach Mio
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    e-supermen wrote:
    > Jaki system operacyjny jest w nawigacjach Mio.
> [...]

    Zapytaj na odpowiedniej grupie, np. pl.rec.gps

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-07-23 16:42:01
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    DooMiniK pisze:

    > Zapytaj na odpowiedniej grupie, np. pl.rec.gps

    ZTCW Windows mobile 6

  • 4. Data: 2009-07-23 21:47:30
    Od: "fronda adam" <b...@f...pl.KASUJTO>

    > ZTCW Windows mobile 6

    No co ty, z tego co wiem S505 i S555 mają: Microsoft Windows CE 5.0
    a M300: Microsoft Windows CE .Net. 5.0