  • 41. Data: 2010-06-29 16:15:17
    Temat: Re: Czy zgłosilibyście ten przypadek na Policję?
    Od: to <t...@a...xyz>

    krzysiek82 wrote:

    > a co w tym złego? każdy robi co chce (i jeśli robi to w granicach prawa
    > i zdrowego rozsądku) to raczej nie powinno to dziwić :)

    Jeżeli dowiesz się, że Twój sąsiad zrobił, za przeproszeniem, jeżyka ze
    stolca i zapałek to też się nie zdziwisz?

  • 42. Data: 2010-06-29 16:15:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    kietlak wrote:

    > czesto zauwa?am, ?e kto? przede mn?
    > post?pi? w?a?nie jak idiota - nie mia? bym szans zarejestrowaae tego
    > w??czj?c kamerke recznie.

    To straszne, jak byś z tym potem żył?

  • 43. Data: 2010-06-29 23:55:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 09:04:44 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > hmm rozwiniesz temat? Bo ja jakoś się na tym nie dorobiłem. Inna sprawa,
    > że żadna sprawa nie zakończyła się w sądzie.

    jako świadek dostajesz zwrot kosztów przejazdu. Stawka niemal 0,8zł za
    kilometr. Plus oczywiście zwrot utraconych dochodów w pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2010-06-29 23:55:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 16:00:00 +0200, m napisał(a):

    > Za co ?
    > Za bycie świadkiem w sadzie ?
    > Jakieś ochłapy na bilet PKP 2 kl.

    No skoro tak dobrze wiesz, to trzymaj się tego :D

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2010-06-30 00:06:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jun 2010 23:55:22 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >jako świadek dostajesz zwrot kosztów przejazdu. Stawka niemal 0,8zł za
    >kilometr. Plus oczywiście zwrot utraconych dochodów w pracy.

    Mowisz ze tylko brac jakies auto na wspolwlasnosc i przejezdzac przed
    fotoradarami ? :-)

    J.

  • 46. Data: 2010-06-30 08:21:29
    Od: Roger35 <r...@g...com>

    W dniu 2010-06-28 07:23, fotd pisze:
    > Witam,
    >
    > Jako, że stosuję rejestrację video swoich przejazdów - tak na wszelki
    > wypadek, zwracam się do tych z Was, którzy czynią podobnie, z pytaniem,
    > czy warto zgłosić Policji fakt zajechania pasa - wymuszenia przez
    > człowieka, który nie tyle zmieniając pas zajechał mi drogę zmuszając do
    > gwałtownego hamowania, co nie miał prawa w tym miejscu zmienić pasa,gdyż
    > znajduje się tam linia ciągła (pojedyncza) + zaczyna obszar wyłączony z
    > ruchu (rozdzielają się kierunki) i nikt przy zdrowych zmysłach nie
    > zmieni pasa w tym miejscu.

    Ja zgłosiłem kiedyś nawet bez nagrania wideo, gość zachowywał się
    agresywnie,
    bo go wcześniej wyprzedziłem prawidłowo, jechał potem za mną i wykonywał
    dziwne
    manewry, i na Kijowskiej zajechał mi drogę tak, że unikając kolizji
    musiałem wjechać na trawnik na poboczu...
    Zgłosiłem na komisariacie na Mazowieckiej, gość miał potem rozprawę
    przed sądem
    grodzkim, na której zeznawałem.
    Drugi raz się już zastanowi, czy warta skórka wyprawki...

  • 47. Data: 2010-06-30 09:08:55
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Roger35 pisze:

> [...]
    > przed sądem
    > grodzkim, na której zeznawałem.
    > Drugi raz się już zastanowi, czy warta skórka wyprawki...

    Jaki wynik sprawy?

    --
    Karolek

  • 48. Data: 2010-06-30 21:27:02
    Temat: Re: Czy zgłosilibyœcie ten przypadek na Policję?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 00:06:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Mowisz ze tylko brac jakies auto na wspolwlasnosc i przejezdzac przed
    > fotoradarami ? :-)

    Ale to dopiero w sądzie :D

    --

  • 49. Data: 2010-06-30 21:47:06
    Temat: Re: Czy zgłosiliby?cie ten przypadek na Policję?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Jun 2010 21:27:02 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >Ale to dopiero w sądzie :D

    Nie przyznajecie sie do winy, wskazujecie drugiego podejrzanego i
    czekacie na dwie sprawy :-)

    J.