  • 1. Data: 2017-03-13 22:28:56
    Temat: Czym kleicie?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Pisałem tu ostatnio o stłuczonej lampie. Będzie próba odklejenia klosza z
    innej i przeklejenia go na zbitą.
    Zakładam, że klosz to jest PC (poliwęglan) lub pleksi, a obudowa ABS.
    Raczej nic tam nie ma z PP, PE.
    Zresztą na obudowie lamy jest info:
    HSG - PC+ABS
    LENS - PMMA(czyli pleksi)
    Raczej nie może to być super cienka warstwa kleju. Raczej warstewka może
    3x3mm. Żeby to dobrze złapało i jednocześnie było szczelne i najlepiej
    dawało możliwość ponownego rozklejenia w razie W.
    Przeglądam różne specyfiki i na nic sie nie mogę zdecydować.
    No to pytam, czym kleicie tworzywa?

  • 2. Data: 2017-03-14 07:17:59
    Temat: Re: Czym kleicie?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > No to pytam, czym kleicie tworzywa?

    Raczej nikt tego nie klei, ale jak juz to probowalbym z silikonami do
    klejenia akwariow. Klej powinien byc elastyczny ze wgledu na wstrzasy i
    rozszerzalnosc cieplna.

    Pzdr

  • 3. Data: 2017-03-14 07:22:13
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Klej do szyb samochodowych. Odklejałem klosze po podgrzaniu lampy w
    piekarniku coś ok. 150 C

  • 4. Data: 2017-03-14 08:08:34
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.03.2017 22:28, pueblo wrote:
> [...]
    > dawało możliwość ponownego rozklejenia w razie W.
    > Przeglądam różne specyfiki i na nic sie nie mogę zdecydować.

    Rózne takie dziwne kleję tym i nigdy mnie nie zawiódł:
    https://www.agauduber.pl/pl/p/Klej-UHU-PLUS-300-kg-e
    poxy/79

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-03-14 08:09:40
    Od: quent <x...@x...com>

    Z tym, że trzeba pamiętać aby plastik odpowiednio przygotować.
    Powinno się go "otworzyć". Ja używam do tego acetonu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2017-03-14 08:15:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.03.2017 o 22:28, pueblo pisze:
> [...]
    > dawało możliwość ponownego rozklejenia w razie W.
    > Przeglądam różne specyfiki i na nic sie nie mogę zdecydować.

    klej do szyb samochodowych booll
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-03-14 09:23:21
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-13 o 22:28, pueblo pisze:
> [...]
    > dawało możliwość ponownego rozklejenia w razie W.
    > Przeglądam różne specyfiki i na nic sie nie mogę zdecydować.

    Masa do uszczelniania spawów, szary troton w kartuszu.
    Najstarsze uszczelnione lampy mają 2 lata i grama pary w środku, do tego
    bez problemu się otwierają przy ~50C

    Lewis

  • 8. Data: 2017-03-15 00:14:08
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 14 Mar 2017 08:15:59 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >klej do szyb samochodowych booll

    Ew. masa klejąco-uszczelniająca Bolla. Występuje w trzech kolorach -
    białym, szarym i czarnym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2017-03-18 20:33:51
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 13 mar 2017 w
    news:58c70f18$0$661$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Pisalem tu ostatnio o stluczonej lampie. Bedzie pr˘ba odklejenia
    > klosza z innej i przeklejenia go na zbita.

    Dzięki za wyszystkie porady. Chodziło o lampę tylną. Co prawda nie brałem
    w tym udziału, ale pacjent zmarł - nie dało rady jej rozkleić. Trafiło na
    "zaspawaną na amen"