  • 1. Data: 2017-03-14 11:49:44
    Temat: Ceramizer
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Witam

    Gdzie w Polsce mogę kupić i za ile, Wagner Universal Micro-Ceramic-Oil?
    Pisałem dwa e-maile z zapytaniami do http://www.ceramicoil.pl, jeden z
    ich strony, drugi z mojego konta, ale nie raczono mi odpisać. Do tej
    pory używałem CeraTec, ale pokaz odporności na tarcie w YT zachęcił mnie
    do wypróbowania Wagnera. Proszę nie dywagować na temat ceramizerów,
    pytanie jest konkretne.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2017-03-14 12:15:51
    Temat: Re: Ceramizer
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A próbowałeś np. amazon czy ebay?

    -----

  • 3. Data: 2017-03-14 12:43:22
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Mar 2017 12:15:51 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A próbowałeś np. amazon czy ebay?
    >

    > -----

    Chłopie, nie bądź burakiem. Pisz pod cytatem i ustaw delimiter. Już ci
    parę razy zwracano uwagę, pomału zarabiasz na opinię.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-03-14 13:02:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Chłopie, nie bądź burakiem. Pisz pod cytatem i ustaw delimiter. Już ci
    > parę razy zwracano uwagę, pomału zarabiasz na opinię.

    Pomału? Masz ciężki refleks. Olej go, bo to niereformowalna pinda.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-03-14 16:24:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 14.03.2017 o 11:49, Tata pisze:

    > Gdzie w Polsce mogę kupić i za ile, Wagner Universal Micro-Ceramic-Oil?
    > Pisałem dwa e-maile z zapytaniami do http://www.ceramicoil.pl, jeden z
    > ich strony, drugi z mojego konta, ale nie raczono mi odpisać.

    Ja wiem, że to coraz mniej popularne, ale możesz spróbować do nich
    zadzwonić.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2017-03-14 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Ja wiem, że to coraz mniej popularne, ale możesz spróbować do nich
    > zadzwonić.

    Albo pojechac i grzecznie poprosić...
    Ale IMO firmy ktore olewaja klientów powinny być raczej traktowane
    dokładnie tak samo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 7. Data: 2017-03-15 22:41:21
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 14.03.2017 o 19:00, Budzik pisze:

    > Albo pojechac i grzecznie poprosić...
    > Ale IMO firmy ktore olewaja klientów powinny być raczej traktowane
    > dokładnie tak samo...

    Można i tak...
    Ale jeśli komuś zależy na uzyskaniu konkretnej informacji od konkretnej
    firmy, to trzeba pomyśleć nad skutecznym rozwiązaniem, a nie obrażać
    się, bo nikt nie odpisał na mejla.

    Pozdr,