  • 1. Data: 2017-08-08 02:23:16
    Temat: Czym programujecie Cortexy M3/M4 od NXP?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Szukam jakiegoś kompaktowego/małego programu
    do wrzucania już gotowego hexa do CPU przez JTAG.

    Procek to NXP LPC1788/LPC4088... całkiem fajny gadzin.

    Do debuggowania używam J-Link Seggera i IDE od IAR
    Embedded Workbench... Zaproponujecie coś mniejszego?
    Idealne byłoby jakieś freeware...

  • 2. Data: 2017-08-08 08:57:26
    Temat: Re: Czym programujecie Cortexy M3/M4 od NXP?
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-08 o 02:23, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Do debuggowania używam J-Link Seggera i IDE od IAR
    > Embedded Workbench... Zaproponujecie coś mniejszego?

    LPCXpresso, free (do 256k) ale niemały. ale może ma jakiegoś batchowego
    flashera.

    a.

  • 3. Data: 2017-08-08 10:02:02
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 08:57, Miller Artur pisze:

    > LPCXpresso, free (do 256k) ale niemały. ale może ma jakiegoś batchowego flashera.

    Też polecam LPCXpresso. Z poziomu LPCXpresso jest GUI do flashera, ale można też
    uruchamiać jako
    niezależny program. W tym GUI jest nawet opcja "Just copy flash command to
    clipboard". Wklejasz to
    później do batcha i tyle. Używam z LPC-Linkiem 2, zarówno do debugowania jak i
    flashowania.

  • 4. Data: 2017-08-08 13:55:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Elektrolot" <e...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > "Just copy flash command to clipboard". Wklejasz to później do batcha i
    > tyle. Używam z LPC-Linkiem 2, zarówno do debugowania jak i flashowania.

    Dzięki, sprawdzę to sobie dzisiaj czy zadziała z J-Linkiem.

  • 5. Data: 2017-08-09 02:02:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Do debuggowania używam J-Link Seggera i IDE od IAR
    > Embedded Workbench... Zaproponujecie coś mniejszego?

    A przerabiał ktoś ISP ?
    Spodziewałem się czegoś co zinterpretuje HEXa posyłanego
    przez port szeregowy ale z datasheeta wyczytuję, że ten
    bootloader w LPC4088 ma dosyć rozbudowany zestaw komend
    i trzeba by takiego ISP dopiero oprogramować, nie tak hop siup.

  • 6. Data: 2017-08-09 03:10:18
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 08.08.2017 o 02:23, Pszemol pisze:
> [...]
    całkiem fajny gadzin.

    > Do debuggowania używam J-Link Seggera i IDE od IAR
    > Embedded Workbench... Zaproponujecie coś mniejszego?

    Openocd?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 7. Data: 2017-08-14 10:14:01
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2017-08-09 o 02:02, Pszemol pisze:

> [...]
    > bootloader w LPC4088 ma dosyć rozbudowany zestaw komend
    > i trzeba by takiego ISP dopiero oprogramować, nie tak hop siup.

    Do ISP jest FlashMagic. Z LPC4088 nie używałem, ale z LPC11, LPC13, LPC17 działa bez
    problemów.
    Bootloader jest fabrycznie wgrany i aktywowany zwarciem GPIO do masy po resecie.