  • 1. Data: 2016-10-09 13:12:08
    Temat: Czym zastąpić kompresor w lutownicy?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Mam taką najprostszą yihue. Po jakimś czasie zaczął mocno hałasować
    kompresor nie dając powietrza.. Po rozebraniu i naprawie jego
    badziewnej konstrukcji (wstawienie zderzaków aby trzpień napędu
    membram nie blokował się w pozycji martwej) zaczął pompować
    normalnie, z tym że nadal go słychać tak jak od nowości.

    Czy ktoś testował zastąpienie go czymś innym? Testowałem jako
    zamiennik największy "brzeczyk" akwarystyczny jaki był w handlu
    (tetra 400). Jest owszem cichy na akceptowalnym już poziomie ale
    trochę za słaby, czasami potrzeba dmuchnac mocniej. Czy jest szansa
    użyć np. kilka sprzężonych wentylatorów?
    Szum jest akceptowalny natomiast terkot już nie. Oczywiście idealnym
    rozwiązaniem to jest butla ciśnieniowa naładowana przed
    przystąpieniem do pracy z lutownicą... ale to trochę upierdliwe.
    Zewnętrzny kompresor + butla (poza budynkiem) też odpada :).

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-10-09 13:25:11
    Temat: Re: Czym zastąpić kompresor w lutownicy?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-10-09 o 13:12, Marek pisze:

    > Czy jest szansa użyć np. kilka sprzężonych
    > wentylatorów? Szum jest akceptowalny natomiast terkot już nie.

    Są kolby hota z wbudowanym wentylatorkiem więc możesz próbować w ten
    sposób.

    Przykład:

    http://allegro.pl/kolba-hot-air-gorace-powietrze-858
    -858d-868d-898d-i6022361063.html

  • 3. Data: 2016-10-09 15:12:51
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-09 13:12, Marek wrote:
    (ciap)
    > konstrukcji (wstawienie zderzaków aby trzpień napędu membram nie

    MEMBRAN - KURWA!!!

    Włodek

  • 4. Data: 2016-10-09 15:22:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 09 Oct 2016 15:12:51 +0200, Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz
    Wojtiuk"> wrote:
    > MEMBRAN - KURWA!!!

    Kurwą, człowieku spróbuj napisać to na 3" ekranie bez okularów
    mądralo, taki myk i mnie nie ma różnicy między m a n. Purysta się
    kurwa jego mać znalazł .

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-10-09 15:29:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk pisze tak:

    > On 2016-10-09 13:12, Marek wrote:
    > (ciap)
    >
    > MEMBRAN - KURWA!!!
    >

    > Włodek

    Easy man. M sąsiaduje z N. To nie to samo co
    "Zatrudnię na dział mięso i wendliny"

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 6. Data: 2016-10-09 15:29:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 9 Oct 2016 13:25:11 +0200, szod <b...@a...pl> wrote:
    > Są kolby hota z wbudowanym wentylatorkiem więc możesz próbować w
    ten
    > sposób.

    Dzięki, jest to chyba najlepsze rozwiązanie.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-10-10 00:30:56
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:57fa4253$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2016-10-09 13:12, Marek wrote:
    > (ciap)
    >
    > MEMBRAN - KURWA!!!

    Kurwa to raczej membrany już nie ma... :P

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"