  • 1. Data: 2012-10-24 09:18:39
    Temat: Czytnik kart zbliżeniowych, Ethernet i Linux.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Szukam rejestratora/czytnika kart zbliżeniowych (typ karty jest wtórny)
    współpracującego z interfejsem Ethernet, do którego dostępna jest
    dokumentacja protokołu komunikacyjnego lub jakieś rozsądne SDK, lub
    sterowniki do Linuxa.
    Jak by to jeszcze można było zasilać poprzez PoE było by cudnie.

    --
    Pozdrawiam,
    AWa.

  • 2. Data: 2012-10-25 14:11:14
    Temat: Re: Czytnik kart zbliżeniowych, Ethernet i Linux.
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > sterowniki do Linuxa.
    > Jak by to jeszcze można było zasilać poprzez PoE było by cudnie.

    jak coś ciekawego znajdziesz, daj znać...
    tez szukam...

    przez pewien czas rozwijałem ciekawy projekt z firmą Macro-NET
    ale od dłuższego czasu nikt się tam nie odzywa i nie odpisuje na maile

    na podstawie moich wymysłów, opracowali ciekawy projekt i działające
    prototypy
    jeszcze tylko PoE brakowało to pełni szczęścia... i umilkli...

  • 3. Data: 2012-10-26 10:12:04
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2012-10-24 09:18, Andrzej W. pisze:
> [...]
    > sterowniki do Linuxa.
    > Jak by to jeszcze można było zasilać poprzez PoE było by cudnie.

    Myśmy sobie do firmy sami zrobili. Mieści się toto w standardowej puszce
    elektrycznej, tyle że nie PoE a z oddzielnym zasilaniem 12 lub 24V. Jak
    nie znajdziesz nic lepszego to daj znać - pewnie będzie można dorobić
    jedną partie na sprzedaż.

    Pzdr

    Adam

  • 4. Data: 2012-11-04 20:59:07
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

> [...]
    > sterowniki do Linuxa.
    > Jak by to jeszcze można było zasilać poprzez PoE było by cudnie.

    W chwili obecnej dwie firmy rozważają udostępnienie dokumentacji
    protokołów wykorzystywanych w ich czytniku (konieczne podpisanie NDA).
    - Skalmex
    - Unicard

    Biosys zaś ma produkt, który dało by się jakoś dostosować.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej