  • 11. Data: 2010-10-07 08:16:47
    Temat: Re: [DC] Tani blacharz/lakiernik potrzebny
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:43, MarcinJM pisze:
    > Tki pistolecik, ktory sam zasysa piach z wiaderka. Przy drobnych
    > naprawach (wlasnie ogniska rdzy) nieocenione. No i nikt sie nie
    > przyczepi, ze cos bylo zle oczyszczone. :)
    No to jeszcze trzeba pewnie kompresor jakieś węże i się tanio nie robi :-)

    Maciek

  • 12. Data: 2010-10-07 08:20:13
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 08:16, Maciek pisze:
    > No to jeszcze trzeba pewnie kompresor jakieś węże i się tanio nie robi :-)

    Kompresor 330ltr./min pracuje praktycznie non-stop.
    Sadze, ze do takich przydomowych zastosowan kompresor za 500zl
    starczylby. Ale oczywiscie masz racje: troche to kosztuje i piorunsko
    kurzy :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2010-10-07 09:18:24
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-07 08:16, MarcinJM pisze:

    > Do pewnego stopnia da rade, glownie chodzi o mala wydajnosc w cm2/min.
    > Kazda powierzchnie jestes w stanie wydmuchac do golego metalu, tylko to
    > moze trwac np. 30sek./cm2
    > Miejsce normalnie nie do wyczyszczenia i zmatowania w garbusie:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c7b178f763c3a36
    .html
    > Jka widac stary lakier wydmuchala porzadnie, no i od razu jest to
    > zmatowane pod nowy lakier.
    >
    > Z tego powodu kupilem wieksza piaskarke, zeby moc robic wieksze
    > powierzchnie.

    Ale patrzyłem na allegro - w cenie o której piszesz to same pistolety
    które wymagają podpięcia do zewnętrznego kompresora... :(

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 14. Data: 2010-10-07 09:26:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 09:18, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

    > Ale patrzyłem na allegro - w cenie o której piszesz to same pistolety
    > które wymagają podpięcia do zewnętrznego kompresora... :(

    No tak, oczywiscie. Bez zrodla powietrza nie ma mowy o piaskowaniu.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2010-10-07 12:09:55
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-07 09:26, MarcinJM pisze:

    > No tak, oczywiscie. Bez zrodla powietrza nie ma mowy o piaskowaniu.

    No, z tego co napisałeś to oczywiście nie wynika...
    "Malutkie rzeczy piaskuje sie taka mala piaskarka (ok 50-80zl na
    allegro) nieco wieksze czyms takim: http://allegro.pl/i1251799634.html"
    Czyli skoro do "nieco większych" nadaje się piaskarka która razem ze
    sprężarką kosztuje 380zł, to jaki sens miało pisanie że do mniejszych
    wystarczy "mała piaskarka za 50-80zł", skoro wymaga to dokupienia
    kompresora, a wtedy kosztuje to więcej niż ta twoja do rzeczy nieco
    większych?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 16. Data: 2010-10-07 12:12:09
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <"[moje_inicjaly]"@post.pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > wystarczy "mała piaskarka za 50-80zł", skoro wymaga to dokupienia
    > kompresora, a wtedy kosztuje to więcej niż ta twoja do rzeczy nieco

    Każdy kto choć raz w życiu miał styczność z piaskowaniem zdaje sobie sprawę,
    że do tego jest potrzebny wydajny kompresor :> Niestety :(

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 17. Data: 2010-10-07 12:19:24
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-07 12:12, kml pisze:

    > Każdy kto choć raz w życiu miał styczność z piaskowaniem zdaje sobie
    > sprawę, że do tego jest potrzebny wydajny kompresor :> Niestety :(

    Ja osobiście z piaskowaniem nie miałem do czynienia, ale zdaję sobie z
    tego sprawę bardzo dobrze, stąd moje wątpliwości na temat możliwości
    piaskarki za 50-80zł.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 18. Data: 2010-10-07 21:43:43
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "kml"

    > Każdy kto choć raz w życiu miał styczność z piaskowaniem zdaje sobie
    > sprawę, że do tego jest potrzebny wydajny kompresor :> Niestety :(

    eee, tego... dopatrzyłem dopiero teraz że ta za 380 to też jest do
    podłączenia zewnętrznego kompresora. Ta bańka na dole mnie zmyliła
    sugerując, że użądzenie jest już zintegrowane z kompresorem. Więc sory za
    mącenie, wszystko się teraz zgadza, ino główny problem z mojego wątku nadal
    pozostaje nierozwiązany - kupować piaskarki i kompresora nie zamierzam, a
    taniego blacharza dalej nie mam :(

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 19. Data: 2010-10-07 23:23:16
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4cae22e0$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > nadal pozostaje nierozwiązany - kupować piaskarki i kompresora nie
    > zamierzam, a taniego blacharza dalej nie mam :(

    Niestety do tej pory nie znam żadnego sposobu na domowe piaskowanie po
    taniości. Koniec końców najtaniej powinno wyjść zaproszenie pana co pracuje
    na roboczogodziny, ale to z kolei wiąze się z miejscem czyli np najazd etc.
    etc. i tak w kółko :(

    --
    pozdrawiam
    kml