  • 1. Data: 2010-10-04 11:03:24
    Temat: kolejny inteligentny uzywajacy nawigacji - ech
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    "Robert Ziegler wyjechał na górski szczyt w Szwajcarii i potrzebował pomocy
    helikoptera, by się
    wydostać. Wszystko przez nawigację GPS, która wskazała mu złą drogę...
    ...Kierowca przez dłuższy czas sądził, że górski szlak to skrót, którym zaraz wróci
    do porządnej
    drogi. Nawigacja cały czas sugerowała, że powinien jechać przed siebie. Dopiero gdy
    nie mógł ani
    jechać dalej ani zawrócić zrozumiał, jak bardzo się pomylił."
    http://nt.interia.pl/gadzety/news/co-potrafi-nawigac
    ja-gps,1539765
    Powinno się wprowadzic badania psycho-fizyczne i to bardzo rygorystyczne dla osbo,
    ktore maja
    otrzymac prwako.
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-10-04 11:15:38
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i8c56b$cjs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > powinien jechać przed siebie. Dopiero gdy nie mógł ani jechać dalej ani
    > zawrócić zrozumiał, jak bardzo się pomylił."

    Gdyby to była ciężarówka to pewnie by zawrócił na xx razy i zjechał w dół :)
    BTW: koleś jakiś naprawdę nie kumaty musiał być, ale skonfigurwał gps'a pod
    wędrówki piesze ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-10-04 11:44:19
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    kml pisze:

    > Gdyby to była ciężarówka to pewnie by zawrócił na xx razy i zjechał w
    > dół :) BTW: koleś jakiś naprawdę nie kumaty musiał być, ale skonfigurwał
    > gps'a pod wędrówki piesze ;)

    Wiesz, kumatość w elektronice to wyższa szkoła jazdy.

    Ale mnie zastanawia, dlaczego coś mu nie podpowiadało, że droga
    przestaje nadawać sie do jazdy.

    Aczkolwiek podczas rowerowego eksplorowania lasów i bezdroży spotkałem
    wklejone w błoto zwykłe osobowe BMW. Dwóch łebków i kobietka. Bez
    traktora się nie dało wyciągnąć wozu. A droga przestała się nadawać do
    jazdy ze 2 km wcześniej. No ale twardo próbowali.

    Jednak Pan Kozica z linka rulezzzzz!

    Seco

  • 4. Data: 2010-10-04 11:50:57
    Od: PJ <p...@g...com>

    a nie lepiej siegnac do zrodla ?

    //Der 37-jährige Ziegler sagte gegenüber der Polizei aus, dass er sich
    verfahren hatte und hoffte, sein Navigationssystem würde ihn wieder
    auf die Hauptstraße zurück bringen

    czyli koles zjechal z wyznaczonej trasy i probowal przy pomocy navi
    wrocic na kurs, czy korzystal w tym momencie z mapy czy navi jest
    nieistotne poniewaz nie bylo objazdu

    //Auch die Anweisung "Wenn möglich bitte wenden", wäre völlig sinnlos
    gewesen, denn der Wagen steckte auf einem unbefestigten Wanderpfad
    fest, und ein Hinterrad hing bereits über dem Abgrund

    co tez wskazuje na to ze navi dzialalo poprawnie, usilujac go
    zawrocic, w sumie bicie piany tylko fotki niezle

    P.

  • 5. Data: 2010-10-04 12:32:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:i8c56b$cjs$...@n...onet.pl...

    bedac w tym roku w chorwacji, dojezdzajac po raz pierwszy do miejsca
    zakwaterowania, ostatnie km pokonywalem waska droga po lewej gora, po prawej
    "przepasc" tak ze 200 metrow spokojnie, dwa samochody sie nie mina, zero
    barierek, automapa6.5 i nagle holek wydaje komende, skrec w prawo :)

  • 6. Data: 2010-10-04 15:22:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

    > Powinno się wprowadzic badania psycho-fizyczne i to bardzo rygorystyczne
    > dla osbo, ktore maja otrzymac prwako.

    A jak ktoś utopi się po pijaku w gliniance, to będziesz postulował
    "bardzo rygorystyczne badania psychofizyczne" dla osób kupujących buty
    albo wódkę?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-04 15:28:50
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin Gabriel 'wilk'

    > A jak ktoś utopi się po pijaku w gliniance, to będziesz postulował
    > "bardzo rygorystyczne badania psychofizyczne" dla osób kupujących buty
    > albo wódkę?

    Ta, zwłaszcza dla tych co buty kupują.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 8. Data: 2010-10-04 15:31:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Ta, zwłaszcza dla tych co buty kupują.

    No w końcu w butach do tej glinianki wlazł. Gdyby nie miał butów, to by
    siedział w domu, bo byłoby mu zimno w stopy. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-10-04 15:40:49
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    e tam ;-) mi automapa wczoraj uratowała dupsko jak się okazało, że nie
    zdążę wrócić z Pilska (taka górka na pograniczu polsko-słowackim)
    przed nocą. Było zabawnie, bo już szlaku nie dojrzałem i miałem marsz
    na azymut ;-)

  • 10. Data: 2010-10-04 15:43:31
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > begin kml

    > No w końcu w butach do tej glinianki wlazł. Gdyby nie miał butów, to by
    > siedział w domu, bo byłoby mu zimno w stopy. ;-)

    Dokładnie tak było. Buty tylko na zezwolenie.

    --
    pozdrawiam
    kml