  • 1. Data: 2010-10-04 08:38:46
    Temat: [DC] Tani blacharz/lakiernik potrzebny
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    Potrzebuję podratować trochę przed zimą mojego golfera, coby ją
    przetrzymał. I w tym celu poszukuję blacharza/lakiernika w Warszawie,
    który będzie gdzieś pomiędzy picownikami robiącymi ładnie i do dupy, a
    rzetelnymi fachowcami, którzy będą mi tłumaczyli że nie można poprawić
    lakieru na części elementu a trzeba lakierować cały element. Ja nie
    zamierzam ładować w ten samochód dużej kasy, ale zależy mi, żeby
    zabezpieczyć ogniska rdzy i ciapnąć to farbą w kolorze nie odróżniającym
    się znacznie od oryginału. Oczywiście cena jest dla mnie jednym z
    podstawowych elementów :) Zna ktoś taki warsztat?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2010-10-04 10:37:09
    Temat: Re: [DC] Tani blacharz/lakiernik potrzebny
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-04 08:38, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
> [...]
    > się znacznie od oryginału. Oczywiście cena jest dla mnie jednym z
    > podstawowych elementów :) Zna ktoś taki warsztat?
    To ja się podłączę pod prośbę. Gdyby ten majster potrafił jeszcze ocenić
    stan podłużnic i ewentualnie trochę je zregenerować, to już byłaby bajka :->

    Maciek

  • 3. Data: 2010-10-05 05:42:58
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

> [...]
    > się znacznie od oryginału. Oczywiście cena jest dla mnie jednym z
    > podstawowych elementów :) Zna ktoś taki warsztat?

    Przede wszystkim zadbaj o odpowiednie oczyszczenie ognisk.
    Tu masz fotki z piaskowania latanych elementow.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/69e8c9999bb57a98
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18c67bb5e9f26f85
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/483fb9d6367a2f26
    .html

    Niczym innym nie jestes w stanie tak wyczyscic uszkodzonych miejsc,
    tylko piachem. To metaliczne to czysta, zywa blacha :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-10-05 05:45:43
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Niczym innym nie jestes w stanie tak wyczyscic uszkodzonych miejsc, tylko
    > piachem. To metaliczne to czysta, zywa blacha :)

    Jest możliwość "punktowego" piaskowania jakiegoś elementu? Do tej pory
    myślałem, że to się robi raczej po całości :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-10-05 06:07:36
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-05 05:45, kml pisze:
    > Jest możliwość "punktowego" piaskowania jakiegoś elementu? Do tej pory
    > myślałem, że to się robi raczej po całości :)

    Oczywiscie. Malutkie rzeczy piaskuje sie taka mala piaskarka (ok 50-80zl
    na allegro) nieco wieksze czyms takim:
    http://allegro.pl/i1251799634.html
    Ja stosuje mieszanke korundu i piasku jako czynnik roboczy.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-10-05 08:49:05
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Oczywiscie. Malutkie rzeczy piaskuje sie taka mala piaskarka (ok 50-80zl
    > na allegro) nieco wieksze czyms takim:
    > http://allegro.pl/i1251799634.html
    > Ja stosuje mieszanke korundu i piasku jako czynnik roboczy.

    Dzięki za info :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-10-07 07:40:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-10-05 06:07, MarcinJM pisze:
    > Oczywiscie. Malutkie rzeczy piaskuje sie taka mala piaskarka (ok 50-80zl
    > na allegro)
    Tyle to chyba nie za całą piaskarkę?
    Maciek

  • 8. Data: 2010-10-07 07:43:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:40, Maciek pisze:
    > Tyle to chyba nie za całą piaskarkę?

    Tki pistolecik, ktory sam zasysa piach z wiaderka. Przy drobnych
    naprawach (wlasnie ogniska rdzy) nieocenione. No i nikt sie nie
    przyczepi, ze cos bylo zle oczyszczone. :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 9. Data: 2010-10-07 07:57:25
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-10-07 07:43, MarcinJM pisze:

    > Tki pistolecik, ktory sam zasysa piach z wiaderka. Przy drobnych
    > naprawach (wlasnie ogniska rdzy) nieocenione. No i nikt sie nie
    > przyczepi, ze cos bylo zle oczyszczone. :)

    A czy w praktyce jest to w stanie oczyścić resztki starego lakieru i
    innych powłok z podwozia? Bo z tanimi narzędziami nie mam dobrego
    doświadczenia - raczej wygląda mi to na urządzenie do sypania piachem w
    oczy klienta...

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 10. Data: 2010-10-07 08:16:34
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-07 07:57, Krzysiek Niemkiewicz pisze:

> [...]
    > innych powłok z podwozia? Bo z tanimi narzędziami nie mam dobrego
    > doświadczenia - raczej wygląda mi to na urządzenie do sypania piachem w

    Do pewnego stopnia da rade, glownie chodzi o mala wydajnosc w cm2/min.
    Kazda powierzchnie jestes w stanie wydmuchac do golego metalu, tylko to
    moze trwac np. 30sek./cm2
    Miejsce normalnie nie do wyczyszczenia i zmatowania w garbusie:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c7b178f763c3a36
    .html
    Jka widac stary lakier wydmuchala porzadnie, no i od razu jest to
    zmatowane pod nowy lakier.

    Z tego powodu kupilem wieksza piaskarke, zeby moc robic wieksze
    powierzchnie.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl