  • 1. Data: 2010-05-13 22:13:41
    Temat: [DC] pozdr granatowa Astra kombi
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    pozdrowienia dla kierownika automobilu j/w, wyposazonego w grupowa
    wlepke na bocznej tylnej szybie, stojacego w monstrualnym korku na
    Grojeckiej dzis przed 18.

    Ostatnie kombinacje z sygnalizacja na rondzie Zeslancow pieknie
    zakorkowaly na caly dzien dzielnice ze wszystkimi przyleglosciami.

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2010-05-18 21:08:42
    Temat: Re: [DC] pozdr granatowa Astra kombi
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ostatnie kombinacje z sygnalizacja na rondzie Zeslancow pieknie
    > zakorkowaly na caly dzien dzielnice ze wszystkimi przyleglosciami.

    a podziękować :) mieszkam w Wawie piąty rok i dopiero pierwszy raz zostałem
    przyuważony :)

    a tych co zostają na skrzyzowaniach jak sieroty blokując poprzeczny ruch
    powinni spychaczami spychać ...

    @