  • 1. Data: 2009-03-30 10:10:36
    Temat: DDR2 Kingston - czy do reklamacji producent wymaga dokumentu zakupu?
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Kingston daje wieczystą gwarancję - czy jednak aby ją zrealizować trzeba
    posiadać dokument zakupu (paragon, fakturę, itp.)? Ktoś przerabiał
    reklamację bezpośrednio u producenta? jak to wygląda?
    Przemek

  • 2. Data: 2009-03-30 10:20:36
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemolo napisał(a):

    > Kingston daje wieczystą gwarancję - czy jednak aby ją zrealizować trzeba
    > posiadać dokument zakupu (paragon, fakturę, itp.)? Ktoś przerabiał
    > reklamację bezpośrednio u producenta? jak to wygląda?

    Wystarczy Słowo Harcerza ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-03-30 10:52:18
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Przemolo pisze:

    > reklamację bezpośrednio u producenta? jak to wygląda?

    Wiesz, z tą wieczystością to jest podobnie jak kiedyś z informacją np na
    stronie iPlusa o braku limitów łącza... ;) Chcesz we wszystko wierzyć? :)

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2009-03-30 10:55:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisał(a):

    > Wiesz, z tą wieczystością to jest podobnie jak kiedyś z informacją np na
    > stronie iPlusa o braku limitów łącza... ;) Chcesz we wszystko wierzyć? :)

    To nie jest do końca kwestia wiary ;) Vide:
    http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

    j.

  • 5. Data: 2009-03-30 11:09:28
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    januszek pisze:

    > To nie jest do końca kwestia wiary ;) Vide:
    > http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

    "Produkty wycofane ze sprzedaży i niewymienione w gwarancji nie są już
    objęte gwarancją (ich gwarancja wygasła)."

    Innymi słowy - jeśli dzisiaj Twój produkt znajduje sie na liście objętej
    wieczysta gwarancją a za 10 lat już nie będzie go na nowej liście, to ta
    wieczność robi się taka czasowa powiedziałbym... ;)
    Kolejne sranie-w-banie marketingowców :)

    Pzdr, OMSON

  • 6. Data: 2009-03-30 12:20:57
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    OMSON pisze:
> [...]

    > wieczność robi się taka czasowa powiedziałbym... ;)
    > Kolejne sranie-w-banie marketingowców :)

    Kwestia czasu działania gwarancji to inna bajka - mnie interesuje czy
    jak kupię od kogoś powiedzmy "prawie nową" pamięć ale nie dostanę
    faktury zakupu bądź paragonu, to czy w razie usterki Kingston mi ją
    wymieni (Zakładając, że termin gwarancji nie minął).
    Przemek

  • 7. Data: 2009-03-30 17:21:08
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakupu bądź paragonu, to czy w razie usterki Kingston mi ją wymieni
    > (Zakładając, że termin gwarancji nie minął).

    Wymieni , pozostaje kwestia oplacalnosci - przesylka kosztuje a wiekszosc
    firm majacych serwis w takim systemie mocno sugeruje
    przesylke ubezpieczona firma kurierska - oczywiscie w strone "do kingstona"
    ty placisz za paczke wiec koszty transportu
    przy tanich produktach czynia sprawe nieoplacalna.
    Ja zawsze wysylam poczta polska i przewaznie dochodzi ale raz zdazylo sie ze
    nie doszlo -
    reklamowany pilot od glosnikow creative gdzies zaginal , poczta twierdzila
    ze dostarczyla , serwis creative
    ze nigdy przesylka nie dotarla - trzeba by isc do sadu aby odzyskac pilota ,
    taniej bylo sprzedac zdekompletowane glosniki
    na alle.. .