  • 1. Data: 2009-03-30 08:47:33
    Temat: Athlon X2 6000+ ktora wersje wybrac?
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Mam problem z wyborem procesora, chcialbym go wcisnac do della E521. Nie
    wiem, czy nie warto dolozyc pare groszy do wersji 89w (mniej cache, 100mhz
    wiecej). Boje sie, ze po wlozeniu tego 125w 90nm (zamiast 65w, 65nm )
    wiatrak bedzie chodzil na wysokich obrotach nawet w spoczynku. Kwestie
    zasilacza pomijam.

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2009-03-30 09:37:13
    Temat: Re: Athlon X2 6000+ ktora wersje wybrac?
    Od: "chemik333" <chemik333 @ wp.pl>

    G Nowak wrote:
> [...]
    > (zamiast 65w, 65nm ) wiatrak bedzie chodzil na wysokich obrotach
    > nawet w spoczynku. Kwestie zasilacza pomijam.

    Mialem ta sama zagwostke. Po odpowiedziach zdecydowalem sie na wersje 89W
    (glownie ze wzgledu na prace wiatraka). Chcesz poszukac to pogoogluj na:
    pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

    --
    chemik333

  • 3. Data: 2009-03-30 09:45:49
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 30 marzec (poniedziałek), gdy o godz. 10:47 *G Nowak* napisał(a):

> [...]
    > wiecej). Boje sie, ze po wlozeniu tego 125w 90nm (zamiast 65w, 65nm )
    > wiatrak bedzie chodzil na wysokich obrotach nawet w spoczynku.

    Polecam wersję 125W i właczenie Cool'n Quiet. Będziesz miał cicho i
    mniejsze zużycie prądu. Oczywiście podczas grania może sie rozpędzić, ale
    przy normalnej pracy będzie w miarę spokojnie.

    --
    Krasnal...

  • 4. Data: 2009-03-31 08:12:02
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    Uzytkownik "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com> napisal w
    wiadomosci news:gqq0ua$5gi$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam problem z wyborem procesora, chcialbym go wcisnac do della E521. Nie
    > wiem, czy nie warto dolozyc pare groszy do wersji 89w (mniej cache, 100mhz

    moga byc klopoty z ta 65nm wersja procesora. Wiekszosc producentów plyt
    glównych zapomnialo o zaktualizowaniu biosów i trzeba recznie obnizyc
    napiecie zasilania o 0,1 V. Powinien chodzic na ok. 1.35 V a wiekszosc plyt
    traktuje go 1,45V przez co sie przegrzewa i po kilku godzinach zwisa. Jezeli
    jakas plyta nie udostepnia mozliwosci regulacji napiecia to mamy klopot.