  • 11. Data: 2012-09-29 00:20:16
    Temat: Re: DDR2 do pary
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-28 21:44, Michal pisze:

> [...]
    > i zdrowia bawić się z lokalnym serwerem i transkowowaniem charsetu tylko
    > dlatego, że developer z oślim uporem nie chce wprowadzić obsługi niczego
    > poza ASCII 7 bit, a kodu w delphi zazdrośnie strzeże, by nikt
    > przypadkiem tego nie poprawił. Taki urok zamkniętego oprogramowania -
    > przez to zrezygnowałem z xnews, mimo że miałem dopieszczoną konfigurację
    > i jego obsługa bardzo mi pasowała - to już nie czasy modemów
    > telefonicznych i ssania newsów na 1 impulsie.
    > Xnews praktycznie się skończył, z 40-tude pewnie niedługo będzie podobnie.

    Jeśli pod Windows to może "czytnik z piekła rodem": Hellcore Mailer
    Piotra Dałka - <http://www.hellcore-mailer.pl/>? Chyba będzie lepszy,
    niż przestarzałe (już) programy do newsów.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2012-09-29 10:00:53
    Od: PK <P...@n...pl>

    On 2012-09-28, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > no dobra ale ma być utf-8 z myślnikiem czy bez?

    Z myślnikiem, a jakby się ktoś/coś bardzo chciało przyczepić, to także
    wielkimi literami :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 13. Data: 2012-09-29 10:47:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "PK" napisał:

    > Z myślnikiem, a jakby się ktoś/coś bardzo chciało przyczepić, to

    z dywizem.

    JoteR

  • 14. Data: 2012-09-29 10:58:40
    Od: PK <P...@n...pl>

    On 2012-09-29, JoteR <j...@p...pl> wrote:
    > z dywizem.

    Tak, z dywizem :).
    (Zazwyczaj używam słowa hyphen i jakoś nie mogę sobie utrwalić polskiego
    nazewnictwa :/. Tak czy siak wstyd.)

    pozdrawiam,
    PK

  • 15. Data: 2012-09-29 13:53:40
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 10:47:21 +0200, JoteR napisał(a):

    > z dywizem.
    >
    > JoteR

    Z łącznikiem.
    Wikipedia:
    "Dywiz, jak jego nazwa wskazuje (?), służy do dzielenia wyrazu w celu
    przenoszenia jego części między wierszami. W tym użyciu znak ten pozostaje
    na końcu wcześniejszego wiersza, łącząc się bezpośrednio z pierwszą częścią
    podzielonego wyrazu"

  • 16. Data: 2012-09-30 14:04:04
    Temat: Re: DDR2 do pary [OT]
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 29 września 2012 (sobota) o godzinie 13:57:14 napisano:

    > ale co Ty przy mproxy ciągle robiłeś? Błyska ono tylko oknem cmd przy
    > starcie windowsa. Bo ja nic od roku (nie licząc wywalenia serwerów
    > onetu i gazety ;)

    Raz, że trzeba wrzucić do uruchamiania i siedzi cały czas w pamięci
    (mniejsza o zajętość - nie lubię jak za dużo programów jest w tle - to
    czasem powoduje niezgodności).
    Dwa - miałem skonfigurowane mproxy pod xnews z hamsterem. Nie chciało mi
    się po prostu tego ustawiać ponownie, a z tego co wdziałem jak ktoś
    czasem pomyli się odrobinę w deklaracji kodowania, mproxy z xnews
    głupieje kompletnie i wyrzuca sieczkę.

    > to jakiś dziwak, z raz mi odpisał a potem zaprzeczył sam sobie.

    Sledząc swego czasu formum też odniosłem wrażenienie, że jest ...hmmm,
    specyficzny. Kij mu w oko - xnews bardzo mi pasowało ze względu na
    klawiszologię, tryb rozdzielonych okien pełnoekranowych podobny do
    slnr'a i już nabyte przyzwyczajenia. Owszem - autor udostępnił czytnik
    za darmo więc to jego dobra wola i nic nie jest winien, ale nie mam
    zdrowia użerać się z kodowaniem przez protezy w stylu mproxy - jest rok
    2012 a nie 2002 i modemy V90. Na starość wygodny się robię...

    --
    /MB

  • 17. Data: 2012-09-30 15:01:48
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 29 września 2012 (sobota) o godzinie 14:13:52 napisano:

    > Jeśli pod Windows to może "czytnik z piekła rodem": Hellcore Mailer
    > Piotra Dałka - <http://www.hellcore-mailer.pl/>? Chyba będzie lepszy,
    > niż przestarzałe (już) programy do newsów.

    Co by nie mówić o Thunderbirdzie, to jednak jest na bieżąco
    aktualizowany i trzyma standardy. W czasach zmniejszającego się
    sukcesywnie korzystania z usenetu jest IMHO OK, choć wcześniej byłem źle
    nastawiony do combo usenet/mail. Ale to były czasy gdy 1 dnia byłem w
    stanie napisać 100 postów na różnych grupach, teraz pisze się jeden na
    parę dni albo i tygodni.

    Dzięki za cynk - właśnie testuję sobie HM i wygląda obiecująco. Co
    prawda sporo pracy będzie z ustawieniami by dostosować go do swoich
    wymagań, ale program wygląda na elastyczny i dostosowany do PL wymogów,
    bo to w końcu "made in Poland". Niestety pod Win7 64bit jest strasznie
    niestabilny, zobaczę jeszcze jak sprawa ma się w trybach zgodności.

    BTW:
    Da się go zmusić do tego by na starcie otwierał się w trybie 2 okien
    albo 1 okna z domyślnie otwartą ostatnią grupą i kursorem na ostatnim
    aktywnym poście jak np: na tym zrzucie?

    http://fotozrzut.pl/zdjecia/560340a3af.png

    --
    /MB

  • 18. Data: 2012-09-30 16:14:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Michal pisze tak:

    > jest rok 2012 a nie 2002 i modemy V90.

    nie chcę ciągnąć off topa (ostatni post :) ale jeszcze mnie nurtuje co
    mają modemy v90 do Xnews? Bo znów są modemy tylko że HSDPA

    > Na starość wygodny się robię...

    Czyli co używasz Thunderbird i jest wygodniejszy od 40tude?
    Czy czego używasz teraz?

    --
    Piter

  • 19. Data: 2012-09-30 23:18:55
    Od: Michal <u...@i...pl>

    W dniu 30 września 2012 (niedziela) o godzinie 21:21:07 napisano:

    > nie chcę ciągnąć off topa (ostatni post :) ale jeszcze mnie nurtuje
    > co mają modemy v90 do Xnews?

    Mniej do xnews, bardziej do hamstera z mproxy spiętego z xnews.
    Jak doskonale wiesz, to jest typowy czytnik online, a na v90 ssasło się
    ile dało się grup w te 6 min po 18/20, odpisywało offline i potem
    wysyłało hurtem na kolejnym impulsie dociągając co przybyło w
    międzyczasie.

    > Bo znów są modemy tylko że HSDPA

    Owszem, ale na nich nie jesteś taryfikowany za czas połączenia. Zresztą
    jak ćwiczyłem HSDPA to do czytania newsów w co bardziej zatłoczonych
    BTSach tak średnio wygodnie wychodziło. Szybkie (brak opóźnień) łącze
    kablowej jednak lepiej służy czytnikom online.

    > Czyli co używasz Thunderbird i jest wygodniejszy od 40tude?
    > Czy czego używasz teraz?

    W znaczeniu, że po prostu nie chce mi się przy zmniejszającym się
    sukcesywnie ruchu usenetowym odpalać osobnego programu do newsów.
    Z usenetu korzystam terach w zasadzie mimochodem obok poczty. Jakbym
    miał teraz uruchamiać osobny program [jako stałe rozwiązanie, a nie do
    testów], to pewnie nawet by mi się nie chciało.
    Jak miałem problem z kodami POST na wyświetlaczu wbudowanym w pytę,
    wątpliwości co do kabla HDMI 1.4 vs 1.3 to prędzej sam kupiłem na
    intuicję sprzęt i sam sobie odpowiedziałem. Pytanie czy macierz
    host-RAID przeżywa przesiadkę z southbridge AMD710 na AMD950, mimo że
    pytałem chyba jeszcze w zimie, odpowiedzi nie doczekałem się (pewnie nie
    przeżyje - dlatego nie spieszy mi się ze zmianą płyty).
    Taki niestety skutek zmniejszającego się ruchu w usenecie - pecet i tak
    jest dużą grupą, a i tak czyta go na tyle mało ludzi, że
    prawdopodobieństwo, że ktoś W PRAKTYCE (a nie teoretycznie) przećwiczył
    daną kwestię jest coraz mniejsze). Nastolatki od bicia rekordów w
    3Dmarkach i OC przeniosły się na fora php, co prędziej czy później
    skończy się wyłączeniem/padem serwera jak komuś, kto to rozkręcił sprawa
    się znudzi i cała baza wiedzy tam zgromadzona pójdzie do piachu.
    O wygodzie szukania informacji na formach nawet nie wspominam, bo jest
    to powszechnie znane.

    --
    /MB

  • 20. Data: 2012-10-01 01:06:15
    Od: Corran <c...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2012 23:18:56 UTC+2 użytkownik Michal napisał:
    > W dniu 30 września 2012 (niedziela) o godzinie 21:21:07 napisano:

    > W znaczeniu, że po prostu nie chce mi się przy zmniejszającym się
    >
    > sukcesywnie ruchu usenetowym odpalać osobnego programu do newsów.

    Ja do newsów wróciłem bo dodałem w Chromie "aplikację" newsową (Google News) na
    stronę startową.

    Wcześniej siedział gdzieś zakopany w zakładkach, nie ruszany latami.