  • 1. Data: 2018-06-29 20:46:30
    Temat: DK8 - wolica mszczonów
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jaki mamy stan DK8 od strony Warszawy? Już całość przerzucona na nową
    nitkę czy jeszcze jedziemy po wielkich dziurach?
    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2018-06-29 20:50:58
    Temat: Re: DK8 - wolica mszczonów
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 29 Jun 2018 20:46:30 +0200, adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Jaki mamy stan DK8 od strony Warszawy? Już całość przerzucona na nową
    >nitkę czy jeszcze jedziemy po wielkich dziurach?

    Budowa. Codziennie inaczej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2018-06-29 20:56:22
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Budowa. Codziennie inaczej.

    Jasne, to wiem, że budowa, ale jak jechałem 3 miesiące temu to było po
    starej nitce i dziury ze strach żeby koła nie urwać, jeśli jest
    przerzucone już na nową nitkę to ok. Czy jednak jechać przez Łódź?

    pzdr
    Adam

    ---

  • 4. Data: 2018-06-29 21:31:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.06.2018 20:56, adam pisze:

    > Jasne, to wiem, że budowa, ale jak jechałem 3 miesiące temu to było po starej
    > nitce i dziury ze strach żeby koła nie urwać, jeśli jest przerzucone już na nową
    > nitkę to ok. Czy jednak jechać przez Łódź?

    Jedzie się praktycznie starą trasą, tyle że raz lewym a raz prawym pasem -
    używanymi dwukierunkowo - plus kilka zawijasów z objazdami wiaduktów w budowie.
    Dziur nie widziałem/nie słyszałem w podwoziu, a nierówności jak wszędzie na
    tymczasowych nawierzchniach. Od czasu do czasu pojawia się odcinek trasy
    z dwoma pasami w każdym kierunku. W sumie nie jest źle, ale oczywiście
    porównania z autostradą na Łodź nie ma, choć do wlotu na gierkówkę pod
    Piotrkowem traci się około 40 km, zyskując jednak na czasie i tak, bo na
    przedmiotowej trasie potrafią tworzyć się korki, niezależne od dnia tygodnia
    i pory dnia.

  • 5. Data: 2018-07-01 12:35:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-29 o 21:31, collie pisze:

> [...]
    > Piotrkowem traci się około 40 km, zyskując jednak na czasie i tak, bo na
    > przedmiotowej trasie potrafią tworzyć się korki, niezależne od dnia

    Spojrzyj sobie na skyscrapercity.com - codziennie nowe zdjęcia :-)
    T.

  • 6. Data: 2018-07-01 12:56:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 01.07.2018 12:35, T. pisze:

    > Spojrzyj sobie na skyscrapercity.com - codziennie nowe zdjęcia :-)

    Pod tym linkiem otwiera się pińcet forumów na wszystkich kontynentach.
    No, może poza Antarktydą.

  • 7. Data: 2018-07-02 11:28:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-07-01 o 12:56, collie pisze:

    > Pod tym linkiem otwiera się pińcet forumów na wszystkich kontynentach.
    > No, może poza Antarktydą.

    To już tłumaczę, jak znaleźć odpowiedni wątek;
    Wpisujesz w polu adresu przeglądarki np.: s8 mszczonów
    site:skyscrapercity.com

    A tu znaleziony wątek - ostatnia strona:
    https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=7861
    08&page=338

    Aż mi się wierzyć nie chce, że w dzisiejszych czasach żyją ludzie,
    którzy nie potrafią korzystać z wyszukiwarki :-)
    T.