  • 1. Data: 2011-03-02 03:19:36
    Temat: DLNA i ESET ?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Samsung PC Share Manager działa tylko kiedy wyłącze filtrowanie sieci w
    Eset Smart Security 4.
    Eset już dla pewności przeinstalowany i potworzone reguły od nowa bo
    myslalem ze zblokowalem coś kiedyś co może powodować problem.
    Niestety objaw ten sam.
    Co dziwne na drugim komputerze gdzie są te same reguły działa jak trzeba.
    Czy ktoś przerabiał ten problem? Troche nie uśmiecha mi się za każdym
    razem gdy chce coś na tv obejrzeć przez DLNA wyłaczanie zapory...
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-03-03 06:07:36
    Temat: Re: DLNA i ESET ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Norbert wrote:
> [...]
    > trzeba. Czy ktoś przerabiał ten problem? Troche nie uśmiecha mi się
    > za każdym razem gdy chce coś na tv obejrzeć przez DLNA wyłaczanie

    a nie wystarczy ustawić odpowiednich reguła dla tej aplikacji?

  • 3. Data: 2011-03-03 20:50:20
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-03 07:07, Marek Dyjor pisze:

    > a nie wystarczy ustawić odpowiednich reguła dla tej aplikacji?

    Reguły są poustawiane jak najlepiej.
    Korzystam z eset od wielu lat i wiem jak go ustawić.
    Tylko tym razem jest powyższy problem.

  • 4. Data: 2011-03-05 06:31:29
    Od: Gershon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-02 04:19, Norbert pisze:
> [...]
    > Czy ktoś przerabiał ten problem? Troche nie uśmiecha mi się za każdym
    > razem gdy chce coś na tv obejrzeć przez DLNA wyłaczanie zapory...

    Podobny objaw mam z Windows Media Center i Xboxem 360, widzi dopiero po
    wyłączeniu zapory w Bitdefenderze.
    Ale z kolei Samsung PC Share Manager działa bez problemu, tyle, że Xbox
    go nie widzi,
    tylko Blueray Samsunga i telefon Samsung Wave :)