  • 1. Data: 2011-03-02 08:12:32
    Temat: Testowo ruszył Polsat HD w DVB-T
    Od: kaczor1 <r...@k...net.pl>

    Niepodziewanie załączono testowy nadajnik NTC (naziemnej telewizji
    cyfrowej) z osobno emitowanym kanałem Polsat HD w ramach dwóch
    pozwoleń, które 1 marca odebrał operator TP Emitel. Od 1 marca od
    godz. 16.00 bez rozgłosu na kanale 29 włączono testy Polsatu HD (1080i
    bez AC3). Podobne testy z kanałami TVP mają się odbyć z nadajnika RTON
    Wisła-Skrzyczne, ale na razie nie możemy potwierdzić jej uruchomienia.
    W redakcji SAT Kuriera w momencie pisania tego tekstu nie było odbioru
    kanału 62 z Skrzycznego.

    http://satkurier.pl/news/63911/warszawa-i-skrzyczne-
    polsat-hd-w-dvb-t.html#Scene_1

  • 2. Data: 2011-03-02 09:19:44
    Temat: Re: Testowo ruszył Polsat HD w DVB-T
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

[...]

    potwierdzam
    przeskanowałem tuner i doszedł Polsat HD
    odbieram w Wilanowie z Raszyna

    Arek.

  • 3. Data: 2011-03-02 09:28:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości news:

    > przeskanowałem tuner i doszedł Polsat HD
    > odbieram w Wilanowie z Raszyna

    Przecież w artykule jest info, że Polsat HD jest nadawany testowo z PKIN, z
    innego nadajnika niż reszta, więc nie odbierasz go raczej z Raszyna.

  • 4. Data: 2011-03-02 21:55:58
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]

    Przecież w artykule jest info, że Polsat HD jest nadawany testowo z PKIN, z
    innego nadajnika niż reszta, więc nie odbierasz go raczej z Raszyna.

    sory że tak późno odpisuję ale nie było mnie w domu
    mam antenę ustawioną na Raszyn i jak pisałem miałem Polsat HD
    teraz wracam i nie ma go :(
    nie ma możliwości abym odebrał ten sygnał z PKiN gdyż antena patrzy w
    odwrotną stronę i na jej drodze nie ma nic z czego złapała by sygnał odbity
    jeżeli łapał bym z PKiN Polsat HD to do listy doszedł by też TVN Warszawa
    ale nie miałem go
    widocznie coś kombinowali i był nadawany ten sygnał ale krótko :(

    Arek.

  • 5. Data: 2011-03-02 22:28:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > nie ma możliwości abym odebrał ten sygnał z PKiN gdyż antena patrzy w
    > odwrotną stronę i na jej drodze nie ma nic z czego złapała by sygnał

    A jednak.

    > jeżeli łapał bym z PKiN Polsat HD to do listy doszedł by też TVN Warszawa
    > ale nie miałem go

    Polsat HD leci z dużo większą mocą.