  • 1. Data: 2007-10-06 12:40:11
    Temat: netia i ich router w wwie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    hej,
    troche już nad tym siedziałem i mam wrażenie ze netia ma jakieś problemy z
    wydajnością
    swojego routera w wwie.
    Jestem w PL-IX i ruch do wszystkich peerów w PL-IX jest ok, niestety na
    styku
    z netią pojawiają się straty które ciągną się aż do końca.
    Wypuszczając ruch via SILWEB straty są mniejsze, ale nadal są bo ruch wraca
    przez wwe.
    (mtr do hosta zapiętego do routera w jaworznie - z którym silweb ma
    peering).

    Czy coś jest na rzeczy ? Obciążenie portu netii w pl-ix jest na poziomie
    200Mbitów
    więc do zapchania gigowego jeszcze daleko, pl-ix nie ma problemów z
    wydajnością.

    Niestety zaczyna to być uciążliwe tymbardziej ze mój klient ma kamerke którą
    zasila
    serwer generujący streamy stojący w netii...

    Marcin