  • 11. Data: 2007-10-11 08:17:51
    Temat: Re: DNS Exatela
    Od: Nolaan <W...@v...pl>

    Pawel wrote:

    > to nic nowego...niestety DNSy w Exatelu to cos z czym sobie nie moga
    > pooradzić juz od wielu miesiecy...jak nie dluzej!
    > az dziw bierze ze taka duza firma nie potrafi rozwiązać problemu tak
    > podstawowej usługi

    Możesz coś więcej powiedzieć o tych problemach?
    Z których DNSów korzystasz? Ja z nimi nie mam żadnych problemów nie licząc
    poniedziałku. Może Twój lokalny ISP powinien jakiś dns-cache odpalić?

    Nolaan

  • 12. Data: 2007-10-11 16:29:50
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Nolaan" <W...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z których DNSów korzystasz? Ja z nimi nie mam żadnych problemów nie licząc
    > poniedziałku. Może Twój lokalny ISP powinien jakiś dns-cache odpalić?

    Exatel potwierdził problemy z DNS-ami w tym dniu wiec nie ma co dyskutowac
    ;)
    problem dotyczył 213.172.186.4 i 213.172.186.5 ale nie otzrymalismy zadnych
    szczegółowych informacji

  • 13. Data: 2007-10-11 17:28:46
    Od: Nolaan <z...@a...pl>

    Pawel wrote:

    > Użytkownik "Nolaan" <W...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Exatel potwierdził problemy z DNS-ami w tym dniu wiec nie ma co dyskutowac
    > ;)

    O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...
    Pawel wrote:

    > to nic nowego...niestety DNSy w Exatelu to cos z czym sobie nie moga
    > pooradzić juz od wielu miesiecy...jak nie dluzej!

    Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
    zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

    > problem dotyczył 213.172.186.4 i 213.172.186.5 ale nie otzrymalismy
    > zadnych szczegółowych informacji

    Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
    Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
    195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

    Nolaan

  • 14. Data: 2007-10-11 17:51:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Nolaan <z...@a...pl> wrote:

    > Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"

    Zalezy ile masz koncowek, ale przy wiekszej ich liczbie odciaza
    to lacze i skraca sredni czas odpowiedzi.

    a.

  • 15. Data: 2007-10-11 18:17:04
    Od: "Pawel" <n...@n...com>

    Użytkownik "Nolaan" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

    > O tym oczywiście nie ma co dyskutować, ale coś wspominasz o miesiącach...

    > Jakie miałeś problemy z tymi DNSami przez te wiele miesięcy? Ja
    > zaobserwowałem jedną ich awarie w poniedziałek... więcej nic.

    ostatnio działały OK ale koniec zeszłego roku był FATALNY, w kwietniu tego
    roku tez były problemy ale na szczescie pojedyncze
    uczciwie muszę powiedziec ze teraz jest OK i mam nadzieje ze tak pozostanie

    > Zawsze mnie zastanawia sens stawiania DNS "koło siebie"
    > Ja osobiście zazwyczaj używam jednego z tych i jednego ze starego Telbanku
    > 195.136.250.200 lub 195.136.250.201.

    starych nie uzywam bo mam do nich dluższą trasę i nie wiem jak dlugo będą
    utrzymywane przez Exatela